U-News » Здоров'я » Секрет довголіття: 6 простих, але корисних продуктів на сніданок
Всі новини

Секрет довголіття: 6 простих, але корисних продуктів на сніданок

Відомо, що вживання певних продуктів на сніданок допомагає насичувати організм необхідною енергією, а також покращує загальний стан здоров’я.

Однак мало хто знає, що правильний сніданок також може стати ключем до довголіття, оскільки здатний допомогти запобігти розвитку деяких захворювань і зміцнити імунітет, пише .

Зокрема, за даними Американської кардіологічної асоціації, вживання більшої кількості овочів, горіхів і цільнозернових при одночасному обмеженні солі і трансжирів може захищати від хвороб серця і кровоносних судин.

Вівсянка

Вівсянка вважається одним з найздоровіших страв на сніданок, оскільки містить велику кількість клітковини. Дослідження, проведене Національним інститутом охорони здоров’я, показало, що люди, які дотримувалися дієти, багатої клітковиною, мали значно менший ризик ранньої смерті.

В ході іншого дослідження з’ясувалося, що у тих, хто їв 100 грамів вівсянки в день, значно знизився рівень “поганого” холестерину ЛПНЩ і зменшився обсяг талії.

Насіння чіа

Насіння чіа можуть стати відмінним доповненням до вівсянки і будь-якої іншої страви. Невелике дослідження 2010 року показало, що у людей з діабетом, які регулярно їли насіння чіа, покращився рівень цукру в крові та артеріального тиску. Більш того, насіння чіа багате антиоксидантами, які захищають клітини від пошкодження вільними радикалами, пов’язаного в тому числі з розвитком раку.

Броколі і зелень

Поряд з брюссельською та цвітною капустою цей овоч є джерелом поживних речовин, що робить його чудовим доповненням до сніданку. Вчені виявили, що хрестоцвіті можуть активувати систему детоксикації організму, що перешкоджає росту ракових клітин. Крім того, броколі також містить сульфорафан, який, як було показано, захищає стінки кровоносних судин від запалень, що сприяють розвитку серцевих захворювань.

Багато експертів зі здорового харчування радять включити в ранковий прийом їжі листову зелень. Вчені виявили, що її регулярне вживання знижує ризик серцевого нападу, інсульту і деяких видів раку. Крім того, згідно з дослідженням, проведеним в 2018 році, літні люди, які їли одну порцію шпинату щодня, рідше страждали від зниження когнітивних функцій.

Ягоди і горіхи

Дослідження, проведене іспанськими вченими, показало, що люди, які їли ягоди кілька разів на тиждень, мали на 30% менший ризик смерті. Вчені вважають, що такий ефект може бути пов’язаний з високою концентрацією поліфенолів в ягодах, здатних знижувати ризик багатьох хронічних захворювань.

Дослідники з Гарвардської медичної школи встановили, що вживання горіхів також може додати кілька років до життя. З’ясувалося, що всього 30 грамів горіхів в день здатні знизити ризик ранньої смерті на 20%.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
32 980
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
29 382
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
17 997
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
17 755
Фейловий вихід до народу: Путін зустрівся з росіянами на порожній заправці
12 473
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 764
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
11 385
Лікарка назвала продукт, який не можна їсти після 40 років
10 965
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
10 902
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 616
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
10 209
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 938
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 515
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Христина Соловій розсекретила таємного бойфренда та зізналася, скільки вони разом
0
Астрологи назвали знаки Зодіаку, які найбільше люблять подорожувати
0
Як зрозуміти, що стосунки в сім'ї переживають кризу, навіть якщо немає сварок
0
«Моє тіло - не тема для обговорення»: Ілона Гвоздьова жорстко поставила хейтерів на місце
0
Гола Каменських сховалася за квітами під час "медового місяця" у Франції
0
«Все починається з ніг»: лікар пояснив, як стан стоп впливає на тривалість життя
0
Терпіння та кардинальні зміни: любовний гороскоп для всіх знаків Зодіаку
0
Астрологи назвали знаки Зодіаку, для яких осінь стане часом великих змін
0
Оля Полякова та Наталія Холоденко посварилися в Юрмалі: що стало причиною
0
Агресія та напруга змушують українців покидати Польщу: Євростат зафіксував історичний максимум
0
Удача повертається: ці три знаки зодіаку нарешті видихнуть наприкінці серпня
0
Один аналіз крові може вказати на кілька видів раку і навіть показати, де почалася проблема
0
Чи справді секс лікує від стресу: науковці дали остаточну відповідь

Секс справді може знизити рівень стресу, але заспокійливий ...

Психологи назвали вік, коли дитину вже можна залишати саму вдома

Психологи пояснили, що готовність дитини залишатися без ...

Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...