U-News » Здоров'я » Як захистити здоров’я кишківника: головні правила назвали дієтологи
Всі новини

Як захистити здоров’я кишківника: головні правила назвали дієтологи

За останні кілька десятиліть нові дослідження виявили зв’язок між здоров’ям кишківника та імунною системою, настроєм, а також психічним здоров’ям.

Дієтологи відзначають, що 70% лейкоцитів, які відіграють ключову роль в імунній функції, знаходяться в кишківнику. За словами лікарів, захистити орган від різних захворювань можна, якщо дотримуватися кількох простих правил щоденного харчування.

Фахівці American Gut Project виявили, що у тих, хто їсть 30 і більше рослинних продуктів на тиждень, кишковий мікробіом значно краще, ніж у тих, хто їсть їх менше 10. Дієтолог Емі Адамс (Amy Adams) нагадала, що такі продукти багаті клітковиною, яка збільшує кількість корисних мікробів в кишечнику.

Більше пробіотиків і пребіотиків

За словами лікарів, пробіотики мають потужну антимікробну активність, покращують функцію кишкової стінки і роблять позитивний вплив на імунні клітини кишечника. Добрими джерелами пробіотиків вважаються йогурт, кефір, чайний гриб, кімчі і інші ферментовані овочі. Фахівці радять вживати їх кілька разів на день.

Крім того, важливо приділити пріоритетну увагу пребіотикам. Ці харчові волокна живлять корисні бактерії в кишечнику і мають протизапальну дію.

Менше оброблених продуктів

До них в тому числі відносяться пластівці з додаванням цукру, печиво і чіпси. За словами дієтологів, такі продукти погіршують роботу кишечника, а також збільшують кількість бактерій, що виробляють метан. Газ, в свою чергу, уповільнює роботу шлунково-кишкового тракту і може стати причиною надмірного росту бактерій в тонкому кишечнику (SIBO), що у важких випадках призводить до мальабсорбції і дефіциту мікроелементів.

Крім цього, недавнє дослідження, опубліковане в журналі Gut, показало, що у людей, в раціоні яких було багато оброблених продуктів, фастфуду і цукру, в кишечнику спостерігалося більше шкідливих бактерій, що виробляють токсини.

Менше алкоголю та штучних підсолоджувачів

Дослідження показують, що регулярне вживання алкоголю може викликати запалення кишечника і негативно вплинути на склад і функції кишкової мікробіоти.

Що стосується штучних підсолоджувачів, то вони також негативно впливають на кишковий мікробіом. Зокрема, вчені виявили, що підсолоджувачі можуть призвести до непереносимості глюкози.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
33 404
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
29 642
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
18 311
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
18 208
Фейловий вихід до народу: Путін зустрівся з росіянами на порожній заправці
13 429
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 926
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
11 633
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
11 280
Лікарка назвала продукт, який не можна їсти після 40 років
11 277
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 886
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
10 386
«Не вміщається в жодну анкету»: чоловік із найдовшим прізвищем в Україні показав свій паспорт
9 967
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
9 042
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
NYT: європейці просять Трампа повернути діалог з РФ і вимагають місця за столом переговорів
0
«Я ніколи не була в кращій формі»: 48-річна Ніколь Шерзінгер у неоновому бікіні на Гаваях вразила шанувальників
0
Як виглядає 71-річний Брюс Вілліс зараз: актор з'явився на весіллі доньки у колі родини
0
Відверта зізнання Світлицької: чому її не покликала на весілля Наталка Денисенко
0
Найкраща сіль для консервації: беріть її і банки не порозриває
0
Фінансовий гороскоп на тиждень: на кого зі знаків зодіаку чекає прибуток 17–23 серпня
0
Місячний гороскоп на 17–23 серпня: що рекомендується робити кожного дня тижня
0
Безладу більше немає: метод трьох коробок, який повертає порядок у дім за 30 хвилин
0
«Сигнал від підсвідомості»: чому нам часто сниться падіння з висоти та про що насправді попереджає цей сон
0
Російська вчителька попросила відредагувати фото класу: до справи долучилися українці
0
Найнегативніші знаки зодіаку: можуть зіпсувати навіть найкращий день
0
«Секрет у простих речах»: 111-річна довгожителька вразила зізнанням, що насправді допомагає їй зберігати здоров'я
0
Чи справді секс лікує від стресу: науковці дали остаточну відповідь

Секс справді може знизити рівень стресу, але заспокійливий ...

Психологи назвали вік, коли дитину вже можна залишати саму вдома

Психологи пояснили, що готовність дитини залишатися без ...

Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...