U-News » Здоров'я » Яка кава збільшує тривалість життя: результати дослідження
Всі новини

Яка кава збільшує тривалість життя: результати дослідження

Любителям кави скоріш за все відомо, що не будь-яка кава є корисною.  Не дуже корисним споживання, наприклад, багато цукру, будь-якого підсолоджувача кави, кавових вершків.

Нове дослідження доводить, що несолодка кава та кава з невеликою кількістю цукру, є корисною та подовжує життя людини

Дослідники з Південного медичного університету в Гуанчжоу, Китай, з'ясували, що вживання кави може збільшити тривалість життя. 

В дослідженні брали участь понад 171 000 учасників протягом 7 років. Результати опубліковані в Annals of Internal Medicine.

Дослідження показали, що серед тих, хто вибирав несолодку каву, шансів померти було на 16-20% менше, ніж серед тих, хто не пив каву взагалі. А серед тих, хто регулярно додавав до чашки кави одну столову ложку цукру шанси не померти зросли до 29-31%.

Старший дієтолог медичного центру Каліфорнійського університету в Лос-Анджелесі (США) Дана Елліс Ханнс не вважає такі висновки несподіваними, оскільки є багато даних, що підтверджують,  що кава є корисним протизапальним напоєм. Найкориснішою є чорна кава, тому що вона "містить усі корисні поліфеноли та антиоксиданти кави без будь-яких запальних сполук, які можуть бути виявлені в надто великій кількості цукру або вершкових добавок", - заявила Ханнес.

Щодо додавання однієї ложки цукру, на думку дієтологині, така кава має такий самий ефект, як кава без цукру, тому що "1 чайна ложка цукру — це дуже мало у всій схемі збалансованого харчування, і ця невелика кількість цукру не призведе до коливання». Дослідниця порекомендувала уважно ставитись до кількості вживаного цукру, якого може бути дуже багато у сильно підсолоджених напоїв (деякі незвичайні кавові напої можуть містити від 8 до 12 чайних ложок цукру плюс вершки). Таке споживання цукру безумовно підвищує рівень цукру в крові та має серйозні наслідки для здоров'я.

ТСН


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
32 713
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
29 077
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
19 132
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
17 860
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
17 370
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 628
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
11 201
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
10 613
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 387
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
9 975
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 961
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 876
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 386
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Фейловий вихід до народу: Путін зустрівся з росіянами на порожній заправці
0
«Виведіть його зі сцени!»: у мережі розкрили подробиці скандальних виходів Дана Балана на приватних вечірках
0
У Росії палає через українські хіти: як відома співачка відреагувала на чергові закиди Кремля
0
Найкрасивіше небесне шоу року: що принесе потік Персеїд кожному знаку Зодіака
0
Куди зникають гроші: 10 неочевидних витрат, які ви допускаєте щодня і самі цього не помічаєте
0
Наснилось, що померла людина: що кажуть сонники та чому не варто лякатись
0
Анатолій Анатоліч розповів про стосунки з Владом Ямою й чи гостює у нього в США
0
Сигнали, які ми ігноруємо: як наприкінці літа зрозуміти, що організму критично бракує магнію
0
Три знаки зодіаку, яким сьогодні важливо аналізувати інформацію, що надходить
0
Онук Софії Ротару здивував змінами у зовнішності: який вигляд має Анатолій Євдокименко, що втік за кордон
0
«Сардинмаксинг» захопив соцмережі: чому всі раптово почали їсти цю рибу
0
«Оля сказала правду»: Потап заступився за Полякову та назвав її «сталевими яйцями»
0
Чи справді секс лікує від стресу: науковці дали остаточну відповідь

Секс справді може знизити рівень стресу, але заспокійливий ...

Психологи назвали вік, коли дитину вже можна залишати саму вдома

Психологи пояснили, що готовність дитини залишатися без ...

Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...