U-News » Здоров'я » Пийте двічі на день. Медики назвали популярний напій, який допомагає уникнути ранньої смерті
Всі новини

Пийте двічі на день. Медики назвали популярний напій, який допомагає уникнути ранньої смерті

Національний інститут охорони здоров’я США провів дослідження, під час якого виявились унікальні корисні властивості чорного чаю.

Дослідники проаналізували дані про півмільйона чоловіків та жінок віком від 40 до 69 років, які заповнили базовий опитувальник для британського біобанку в період з 2006 по 2010 рік.

Близько 85% учасників повідомили, що регулярно п'ють чай.

З них 89 відсотків повідомили, що п'ють чорний чай. Міцність чаю та розмір порції не оцінювалися.

З'ясувалося, що ризик смертності від усіх причин був на 9-13% нижчим серед людей, які випивають не менше двох чашок чаю на день.

Дослідники вважають, що великі дози напою, як мінімум, не завдадуть шкоди.

Опитування включало безліч питань, що стосуються звичок чаювання на кшталт додавання в напій молока або цукру, вживання гарячого або холодного чаю.

З'ясувалося, що це не впливає на результат — чорний чай зменшує ризик передчасної смерті в будь-якому випадку.

На думку вчених, його користь пояснюється наявністю поліфенолів.

Багато досліджень показали, що поліфеноли, що містяться в чаї, можуть діяти як антиоксиданти в нашому організмі, говорить Емі Браганіні, фахівець зі здорового харчування в онкоцентрі Trinity Health Lacks.

За її словами, поліфеноли допомагають уникнути окислювального стресу, захищають клітини від запалення та допомагають знизити ризик серцево-судинних захворювань.


Читають Коментують
Названі найгірші чоловіки за знаком зодіаку: життя з ними буде складним
59 495
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
27 309
Він був ошелешений: дівчина за допомогою купальника оригінально розіграла коханого
17 153
Побачили померлих уві сні: психологи розкрили, що це означає насправді
11 648
Лікарі розповіли, від яких продуктів слід відмовитись при високому холестерині
11 548
«Заливайте в баки "Орєшнік"»: у Криму зник бензин, окупанти панікують, а мережа вибухнула мемами
11 513
Кардіологи назвали симптоми тихого інфаркту
11 495
Названий ідеальний овоч для захисту від смертельних порушень серця
11 419
Онколог назвала симптоми раку в області голови та шиї, які люди часто ігнорують
11 170
Науковці виявили несподіваний вплив кави на печінку
10 351
Абсурд пробив чергове дно: у РФ зліпили дитячий атракціон «Орєшнік» і миттєво зганьбилися
10 120
Кардіологи назвали явні ознаки смерті, що наближається
9 970
Медики назвали популярні продукти, які небезпечні для серця
9 646
Стало відомо, на яких умовах Європа готова замирити Україну з Росією
0
Камалія опинилася у кареті "швидкої" й назвала причини погіршення здоров’я
0
Саме вони найчастіше знаходять справжнє кохання: рейтинг знаків Зодіаку
0
"Лицемірка": Єфросиніна оригінально прокоментувала зустріч з Поляковою після скандалу
0
Жінка вийшла заміж за незнайомця заради розваги: через 27 років вона розповіла про наслідки
0
Названо ознаки, які можуть вказувати на наближення удачі: на що радять звернути увагу
0
Могилевська випадково засвітила чоловіка на відео та показала сюрприз для нього
0
Зірка "МастерШефа" Мартиновська різко відреагувала на критику її нової зовнішності: фото до та після
0
Довге бадилля у картоплі: добре це чи погано і навіщо раніше його притоптували
0
Як безпечно та ефективно позбутися плісняви на стінах і стелі в квартирі
0
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
0
Мережа палає: Лесю Нікітюк неочікувано атакували в коментарях, але відповідь зірки була нищівною
0
Вимивають увесь пісок та солі: 3 копійчані трав'яні напої, які врятують ваші нирки від каміння
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...