U-News » Здоров'я » Чому потрібно щодня з'їдати по два яблука, а не пити сік: результати дослідження
Всі новини

Чому потрібно щодня з'їдати по два яблука, а не пити сік: результати дослідження

Всі, напевно, з дитинства відомо про користь яблук, дехто віддає перевагу яблучному соку.

Чому потрібно їсти саме яблука?

Цікаві результати дослідження, опубліковані у журналі American Journal of Clinical Nutrition, свідчать, що вживання двох цілих яблук щодня допомагає:

  • знизити рівень холестерину,
  • знизити ризик серцевого нападу,
  • знизити ризик інсульту.

Це ж дослідження показує, що для такого позитивного впливу на організм потрібно вживати саме два яблука, а не пити яблучний сік.

У дослідженні, в якому взяли участь 40 людей, половина учасників щодня протягом восьми тижнів з’їдала по два яблука, а інша група – випивала напій з яблучного соку, який містив кількість цукру, як у двох яблуках.

Обидві групи уникали будь-яких змін у своєму раціоні, режимі вправ, приймання ліків та інших факторах способу життя, записували все, що вони їли та пили впродовж цього періоду.

Після декількох тижнів перерви групи помінялися місцями та експеримент тривав ще вісім тижнів.

Такий тип дослідження називається перехресним випробуванням і допомагає дослідникам порівнювати результати різних методів для однієї і тієї ж людини, замість того, щоб порівнювати двох різних людей.

Експеримент виявив, що коли люди вживали цілі яблука, а не яблучний сік, рівень холестерину у їхній крові був нижчий.

В результаті експерименту дослідники дійшли висновку, що сполуки, що містяться в цілих яблуках відіграють важливу роль у зміцненні здоров’я серця.

Позитивний вплив на організм мають клітковина, поліфеноли та антиоксиданти, які містяться в цілих яблуках.

Яблука містять багато пектину, специфічного типу харчових волокон, які впливають на наш метаболізм жирів. Пектин, поряд з іншими типами клітковини, є хорошим джерелом їжі для корисних бактерій в кишківнику людини, відомих як мікробіом.

Окрім того, яблука багаті вітамінами A, С, В1, В2, РР і Е, а також магнієм, фосфором, йодом, залізом, селеном, калієм, кальцієм, цинком.

Однією з корисних властивостей яблук є зниження ризику розвитку діабету II типу, що пояснюється наявністю у фруктах поліфенольних антиоксидантів – кверцетину та флоридину.

Протизапальна речовина кверцетину допомагає при резистентності до інсуліну, яка є основним фактором розвитку діабету.

Також вважається, що флоридзин зменшує всмоктування цукру в кишківнику і тим самим знижує його рівень у крові.

Яблучна шкірка містить антиоксидант — кверцетин, що допомагає регулювати роботу імунної системи та зменшує запалення.

Кверцетин може мати позитивний ефект при лікуванні алергічних запальних захворювань, таких як астма та синусит.

Антиоксидантна дія кверцетину може захистити мозок і нерви від окисного пошкодження та допомогти запобігти травмам, які можуть призвести до захворювань головного мозку, таких як хвороба Альцгеймера та деменція.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
32 862
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
29 296
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
19 169
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
17 933
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
17 566
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 695
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
11 316
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
10 781
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 499
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
10 114
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 902
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 455
Ці ознаки інсульту можуть попередити про загрозу життю: ніколи не ігноруйте їх
8 247
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Удача повертається: ці три знаки зодіаку нарешті видихнуть наприкінці серпня
0
Один аналіз крові може вказати на кілька видів раку і навіть показати, де почалася проблема
0
Устриця із зубами: найдивніший експонат музею спричинив скандал
0
Головна помилка покупців у секонд-хенді: працівниця назвала питання, яке дратує найбільше
0
40-річний Вишебаба через 4 місяці після одруження заобіймав кохану в лісі та замилував романтикою
0
Чому люди відкладають відповідь на повідомлення, хоча вже його прочитали
0
Яка їжа корисніша для шлунка - холодна чи гаряча: результати досліджень
0
53-річний брат Джолі приголомшив реакцією консервативного батька на свій камінг-аут
0
Фейловий вихід до народу: Путін зустрівся з росіянами на порожній заправці
0
«Виведіть його зі сцени!»: у мережі розкрили подробиці скандальних виходів Дана Балана на приватних вечірках
0
У Росії палає через українські хіти: як відома співачка відреагувала на чергові закиди Кремля
0
Найкрасивіше небесне шоу року: що принесе потік Персеїд кожному знаку Зодіака
0
Чи справді секс лікує від стресу: науковці дали остаточну відповідь

Секс справді може знизити рівень стресу, але заспокійливий ...

Психологи назвали вік, коли дитину вже можна залишати саму вдома

Психологи пояснили, що готовність дитини залишатися без ...

Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...