У боротьбі за кожного нового клієнта реалізатори намагаються використати найрізноманітніші способи: від реальних знижок до "надуманих" – тих, які лише здаються вигідними, а насправді такими не є.
Що допоможе відрізняти справжні знижки від фальшивих?
- Інформація та вміння нею користуватися.
- Уважність.
- Економічність.
Окрім того, для визначення того, наскільки вмгідною є ціна товару, варто добре розбиратися в цінах. Як стверджує, статистика, наразі близько 70% українців гарно орієнтуються в ціновій політиці. Цей показник особливо зріс в останні роки.
Слід пам'ятати, що інформація – основна зброя покупця. Людину, яка знає, якою була ціна конкретного товару раніше, значно складніше обдурити і продати їй щось.
Щоб бути в курсі цінової політики товарів, достатньо час від часу заходити на сайт реалізатора і контролювати, що, коли і за скільки. Також у мережі можна знайти кілька точок продажу потрібного товару, і вже після порівняння цін купити за найвигіднішою.
На що слід зверати увагу при покупці?
- якість товару;
- потрібність речі;
- причину низької вартості.
Взаємозв'язок між дешевими речами і поганою якістю є практично в 50% випадків. Якщо ви отримали пропозиції про знижки, постарайтесь перевірити стан та якість пропонованого товару.
Економічність і уважність – наступні критерії, які знадобляться для розумних покупок. Одне з головних правил економії каже, що слід купувати тільки потрібні речі і ніколи не брати товар за привабливою зниженою ціною, якщо він вам не потрібен.
На цьому етапі саме уважність допомже визначити причину продажу. Іноді сезонні товари продаються перед святами зі зниженою ціною. Наприклад, реалізатори ялинок напередодні Нового року скидають ціни, щоб товар не залишився, адже 1 січня попит знизиться практично до нуля. Це реальна знижка, і людина добре розуміє, чому її дають покупцеві.
Інша ситуація, коли в магазині брендову річ продають за низькою ціною. Тут вже варто добре задуматися і зрозуміти для себе, чому цей одяг раптом став таким дешевим.
Уважність, спостережливість, інформаційне озброєння, адекватна оцінка вартості – головні умови вигідного шопінгу.
Типи знижок
Реалізація продукту, який залежався
Ці акції частіше за все можна побачити в кінці року, коли реалізаторам потрібно продати залишки. З розпродажу можна дешевше купити телефон, техніку, навіть автомобіль. Товар втрачає актуальність і дешевшає. Якщо не купити його в цей момент, то є великі шанси, що через пару місяців можна купити ще дешевше.
Помилкові знижки
Такі акційні пропозиції можна зустріти доволі часто, адже коли не зайдеш до магазину, завжди знайдеться щось за зниженою вартістю. В більшості випадків продавець спочатку ставить завищену ціну, щоб потім демонстративно її закреслити і червоним написати нову. Як не попастися? Порівнюйте вартість і стежте за цінами в інтернеті.
Продаж товару, у якого минув термін придатності
Такий тип знижок зустрічається в продуктових магазинах. Тут важливо визначитися, що важливіше – здоров'я чи економія, адже харчування зіпсованими або майже зіпсованими продуктами може призвести до отруєння, і зекономити точно не вийде.
Покупки оптом або товар в подарунок
Це коли замість однієї пари шкарпеток пропонують купити дві, бо так вигідніше. Або ж інша ситуація: купіть дві пари кімнатних тапочок, а треті отримайте у подарунок. Виникає логічне питання "Навіщо три пари капців одного розміру типу і кольору?". Таким чином продавці намагаються "впарити" більше товару, який може вам і не потрібен. Як не повестися? Купувати лише те, що вам необхідно, не набираючи зайвих речей навіть за вигідними цінами.
Знижка на єдиний екземпляр
У такий спосіб реалізатор намагається позбутися від залишків непроданих речей, щоб звільнити місце для інших товарів. Наприклад, ви носите 37 розмір взуття. Продавець, у якого залишилася пара черевиків вашого розміру може зробити вам вигідну пропозицію і продати товар зі знижкою. Купувати його чи ні – вирішувати лише вам.
Дізнайтесь, які продукти продовжать дорожчати та чому.
Закриття торгової точки
Розпродажі в зв'язку з закриттям магазину можуть бути вигідні покупцеві. Реалізатор просто звільняє місце і намагається швидко позбутися від товару, продаючи за зниженими цінами. Тут варто врахувати два нюанси: переконайтеся в ціні (що вона дійсно знижена) і купуйте тільки те, що дійсно необхідно.