U-News » Здоров'я » Вчені з'ясували, кому не варто приймати риб'ячий жир
Всі новини

Вчені з'ясували, кому не варто приймати риб'ячий жир

Застосування омеги-3 у деяких категорій людей може провокувати розвиток миготливої ​​аритмії.

Вживання харчової добавки омега-3, більш відомої як риб'ячий жир, може призвести до підвищення ризику розвитку інсульту вп'ятеро. Такого висновку дійшли американські вчені.

Результати їхнього дослідження опубліковані в журналі Європейського кардіологічного товариства European Heart Journal - Cardiovascular Pharmacotherapy. Згідно з отриманими даними, омега-3 ненасичені жирні кислоти у людей з високим рівнем ліпідів у крові можуть підвищити ризик розвитку найпоширенішого порушення серцевого ритму — миготливої ​​аритмії або фібриляції передсердь. У людей саме з такою проблемою інсульт відбувається уп'ятеро частіше.

Вчені давали плацебо або риб'ячий жир 50277 пацієнтам. Доза варіювалася від 0,84 до 4 г на добу. Усі випробувані перебували під наглядом від 2 до 7,4 року. Вони спочатку був підвищений рівень тригліцеридів і діагностовані серцево-судинні захворювання або високий ризик їх розвитку. У результаті вчені дійшли висновку, що прийом омега-3 ненасичених жирних кислот підвищує ризик виникнення фібриляції передсердь у 1,37 рази порівняно з плацебо.

"Наше дослідження показує, що добавки з риб'ячим жиром пов'язані зі значно частішим розвитком фібриляції передсердь у пацієнтів з підвищеним серцево-судинним ризиком", - зазначив один із авторів дослідження.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
32 673
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
28 986
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
19 121
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
17 808
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
17 335
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 607
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
11 181
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
10 583
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 356
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
9 948
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 921
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 868
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 367
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
У Росії палає через українські хіти: як відома співачка відреагувала на чергові закиди Кремля
0
Найкрасивіше небесне шоу року: що принесе потік Персеїд кожному знаку Зодіака
0
Наснилось, що померла людина: що кажуть сонники та чому не варто лякатись
0
Анатолій Анатоліч розповів про стосунки з Владом Ямою й чи гостює у нього в США
0
Сигнали, які ми ігноруємо: як наприкінці літа зрозуміти, що організму критично бракує магнію
0
Три знаки зодіаку, яким сьогодні важливо аналізувати інформацію, що надходить
0
Онук Софії Ротару здивував змінами у зовнішності: який вигляд має Анатолій Євдокименко, що втік за кордон
0
«Сардинмаксинг» захопив соцмережі: чому всі раптово почали їсти цю рибу
0
«Оля сказала правду»: Потап заступився за Полякову та назвав її «сталевими яйцями»
0
Готуйте кишені та бажання: 4 знаки Зодіаку, яких чекає шалений успіх до кінця серпня
0
Воюють із привидами: РФ відрапортувала про «взяття» села на Харківщині, що зникло 30 років тому
0
Фальшива інвалідність у 72% прокурорів – масштаби порушення вражають
0
Чи справді секс лікує від стресу: науковці дали остаточну відповідь

Секс справді може знизити рівень стресу, але заспокійливий ...

Психологи назвали вік, коли дитину вже можна залишати саму вдома

Психологи пояснили, що готовність дитини залишатися без ...

Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...