Я художник, я так бачу - вочевидь, саме таким принципом керувалися окупанти або їхні поплічники, вирішивши розрекламувати в мережі м'ясний магазин у Кирилівці.
Цей магазин чудово відомий усім мелітопольцям, як фірмова крамниця мелітопольського м'ясокомбінату. Він розташований у самому центрі селища. За півтора року окупації безрукі рашисти навіть не подбали замінити вивіску в смт, до якого зібралися везти російських туристів. Для реклами магазину автор вибрав запальний трек Майкла Джексона.
Саме те для просування ковбас, свинячих ніжок, тушонки і хінкалі.
В об'єктиві камери асортимент магазину, кілька покупців біля прилавка, зовні - вальяжно сплячі собаки, обшарпані стіни самого магазину, порожній центр Кирилівки. До відео додається пафосний текст. У ньому повідомляється, що "можна без докорів сумління сказати, що тут найбільший вибір свіжого м'яса".
Далі повідомляється, що місцеві жителі та гості селища здійснюють тут покупки, оскільки товар свіжий, а продавці привітні та чуйні. Ще б пак, просто іншого магазину при рашистах немає, як і покупців, утім... Хоча варто визнати, задум автора посилити відео текстом, цілком зрозумілий, відео захопленої реакції промоутера магазину явно не передає. З цілком об'єктивних причин.
В окупації Кирилівка до неподобства спорожніла, і стала виглядати як глибока російська глибинка. Поки тут рашисти, в селищі немає ні душі, ні життя. І ніякий напівпорожній магазин і пісні Майкла Джексона, на жаль, не в змозі налаштувати мелітопольців на літній лад і курортний настрій...