Клієнти Ощадбанку, яку отримують пенсію або соціальну допомогу серед ВПО, змушені будуть пройти процедуру фізичної ідентифікації в банку – для цього необхідно буде з 1 вересня особисто звернутися до будь-якого із відділень установи.
Про це йдеться на сайті банку.
Варто зазначити, що цю вимогу скасували через карантинні обмеження, пов'язані з пандемією COVID-19 і тепер знову відновлюють.
У разі непроходження фізичної ідентифікації видаткові операції за картковим рахунком в Ощадбанку зупинятимуться.
"Нагадуємо, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 637 від 05.11.2014 пенсіонерам — внутрішньо переміщеним особам, які мають електронне пенсійне посвідчення (ЕПП), та одержувачам соціальної (адресної) допомоги — внутрішньо переміщеним особам необхідно проходити фізичну ідентифікацію у Ощадбанку кожні шість місяців.
До отримання ЕПП пенсіонери — внутрішньо переміщені особи повинні проходити фізичну ідентифікацію в будь-якому відділенні Ощадбанку кожні три місяці", — йдеться у повідомленні.
Для ідентифікації внутрішньо переміщена особа повинна звернутися до Ощадбанку з наступними документами:
- паспортом або іншим документом, що засвідчує особу;
- основною платіжною карткою або основним електронним пенсійним посвідченням.