Спадковий автогонщик на роздоріжжі.
Шарль Леклер залишається одним із провідних пілотів Формули-1. Ба, навіть більше — саме монегаска більшість спеціалістів називають головним конкурентом Ферстаппена на роки. Втім, зараз Леклер переживає не найкращий час у кар'єрі, й у сезоні-2023 від топ-3 поки відносно далекий. Можливо, причиною є неспортивні моменти поза трасою.
Річ у тім, що Леклер замислюється над новою угодою з «Феррарі» — чинний договір спливає у кінці наступного року. Або ж шукати іншу команду, яка дозволить йому скласти конкуренцію Ферстаппену не на словах. Проте чи є така? Важливо, що можливі усі варіанти, а невизначеність, судячи з виступів Шарля та його коментарів на публіці, чинить на нього великий тиск. Чи закінчиться історія Леклера у «Скудерії», та які варіанти розвитку подій варто розглядати? Нагальна тема заслуговує додаткового вивчення.
Топові перегони завжди привертають особливу увагу. Швидкість примушує кров рухатися швидше. Азарт — для сильних духом. Якщо ви не уявляєте свого життя без випробування вдачі, вам по дорозі з vbetua — провідною вітчизняною платформою, де завжди є широкий вибір спортивних подій.
Леклер замість Хемілтона: реалістичний розвиток подій
«Мерседес» повернувся у Ф-1 в якості заводської команди в 2010-му. Й з того моменту склад гонщиків міняв лише тричі. 2013-го замість Шумахера прийшов Хемілтон, 2017-го на зміну Розбергу прийшов Боттас, а вже 2022-го Боттаса змінив Расселл. У таборі німецького автовиробника не люблять різких кроків та змін. Однак у випадку з Леклером могли б зробити виняток.
Чинний договір №1 «Мерседеса» Льюїса Хемілтона дійсний до кінця поточного року. Так, семиразовий чемпіон світу от-от підпише з командою новий контракт. Однак найбільш імовірно, що пролонгацію угоди буде здійснено не більш ніж на рік. За чутками, саме після цього Хемілтон віддасть місце провідного пілота Леклеру, а сам піде на заслужений відпочинок.
Незручний, але перспективний «Макларен»
В останніх заїздах перед літньою паузою в Ф-1 напрочуд класно виглядали машини та пілоти «Макларена». Разом з тим, британська команда твердо стоїть на ногах, і є одним із реальних конкурентів «Ред Булла». Та й колег у таборі Technology Group такими, які реально можуть сподіватися наблизитися до рівня Леклера, в «Макларена» нема. Ландо Норріс та Оскар Піастрі не виглядають тими, хто в змозі кинути виклик Ферстаппену.
Але є кілька «але». Технології не стоять на місці, й казати, що боліди «Макларена» обов’язково будуть швидшими й більш керованими, ніж машини «Феррарі», не варто. Принаймні, це підтверджувалося в попередні роки, й порівняння були не на користь британської команди. Крім того, наразі «Макларен» продовжують часто згадувати в контексті занадто вже незручного в пілотуванні шасі. Той же Норріс про це говорив не раз.
Змін не буде: Шарль не залишить «Феррарі»
Варіант, згідно якого Леклер «Скудерію» не полишить, є таким же реалістичним розвитком подій, як і решта перелічених сценаріїв. Головною перешкодою на шляху до порозуміння лишається питання блискавичності боліда. Леклер не може бути задоволений роботою інженерів, про що не раз у м'якій формі натякав і сам.
Коли ж станеться так, що в «Феррарі» знайдуть рецепт отримання нових можливостей для більшої стрімкості машини, питання може вирішитися без жодних проблем. Не варто забувати, що італійці — батьки швидкості як такої.