Протягом останнього часу в Україні збільшилась кількість палива з октановим числом 98 і вище. Цьому передувало збільшення кількості автомобілів класу люкс, наприклад, з січня по вересень цього року було завезено 20,7 тис. тонн високооктанового пального.
Ця сума складає 2% від загального ринку бензину. В цьому році потреба на якісне пальне збільшилась на 20%.
До повномасштабного вторгнення 67% високооктанового пального надходило з Мозирського НПЗ, що знаходиться в Білорусі, а решта – 33%, з нафтопереробного заводу Mazeikyu Nafta в Литві.
В 2023 році мережа UPG зайняла місце провідного імпортера високооктанового палива. На їх долю припало 70% (14 тис. т) палива. Друге місце посідає WOG (1,75 тис. т), Socar (1,3 тис. т), Grand Petrol (0,8 тис. т) та KLO (0,7 тис. т).
Експерти зазначають, що збільшенню попиту на високооктанове паливо передувало збільшення кількості елітних автомобілів. Як зазначає група AUTO-Consulting, в 2023 році дорогих автомобілів стало вдвічі більше, ніж в 2022 році та на 37,8% більше, ніж в 2021 році.