Модель з назвою «All Terrain» (всі поверхні) була створена майстрами бренду БФГудрич для використання в різних умовах. Вона чудово підходить для встановлення на будь-які типи транспорту з високим дорожнім просвітом: позашляховиків, кросоверів, пікапів. Розмірний ряд із діаметрами від 15 до 20 дюймів дозволяє легко підібрати потрібний типорозмір для конкретної марки автомобіля.
Крім класичних, стандартних розмірностей (235/60 R18) виробник ввів в асортимент модифікації з посадковим діаметром 16С. Це посилені колеса, схвалені для оснащення комерційного транспорту. Їх можна порекомендувати тим, хто керує легковантажними автомобілями (мікроавтобуси, фургони, малогабаритні вантажівки).
Деякі розмірності мають ще один вид додаткового маркування – абревіатуру XL. Вона говорить про те, що ці шини отримали посилені боковини. У їх стінки були вмонтовані високоміцні волокна, які захищають колеса від деформації внаслідок бічних ударів, а також через наїзд на гострий предмет або глибоку яму.
Технологія CoreGard гарантує довговічність шин, запобігає розшарування протектора та деформації каркасу. Щоб протестувати цю властивість, виробник ризикнув скинути шину на скелі з 3000 метрів. Результати випробування виявилися вражаючими, вони промовисто вказують на те, що це одна з найміцніших шин на ринку.
Про витривалість і динамічність покришок можна судити за індексом навантаження та швидкості. Кожен типорозмір має власні унікальні параметри, тому можна підібрати колеса для різних цілей і завдань.
Всесезонні шини BFGoodrich All Terrain T/A KO2 дуже добре працюють у широкому температурному діапазоні. Вони не бояться спеки та холоду, аж до невеликого морозу. Крім того, компаунд, що містить термостійкі присадки нового покоління, не сприйнятливий до різкої зміни погоди. Покришки відмінно функціонують на сухому та мокрому асфальті, зледенілій трасі та мокрій дорозі. Фактично це ідеальний варіант для жителів країн з м'яким кліматом. У таких умовах автомобілісту не потрібно міняти покришки двічі на рік.
Виробник зазначає, що ця модель здатна замінити собою навіть зимову гуму.
Як влаштовані шини BFGoodrich All Terrain T/A KO2: специфіка протектора
Будучи справжньою оф-роудною моделлю, ця покришка демонструє вражаючу стійкість на нерівній поверхні. Багато в чому це заслуга рельєфного протектора, що повністю складається із блоків. Форма, розмір та розташування шашок були розроблені за допомогою комп'ютерних технологій. Тривимірне моделювання дозволило інженерам прискорити та спростити (а отже, здешевити) процес створення дизайну. Кожен елемент має ретельно вивірені габарити та дуже точне місцезнаходження.
Гума BFGoodrich All Terrain T/A KO2 генерує дуже широку пляму контакту, що забезпечує автомобілю високу стійкість та керованість у екстрених ситуаціях. Крім того, розробники подбали про те, щоб навантаження було максимально рівномірно розподілене в робочій області. Це підвищує рівень комфорту, а також мінімізує ризик асиметричного зносу.
Головне завдання блоків – підлаштовуватись під нерівності дороги, щоб кожна поїздка була комфортною та безпечною для всіх учасників дорожнього руху. У плечових зонах інженери розмістили цілий ряд виступаючих елементів для захисту колеса від пошкоджень гострими предметами (камені, уламки льоду, цвяхи, дріт).
Дренажна система з максимально глибоких канавок та жолобків ефективно збирає дощову воду та талий сніг, а потім виводить їх за межі плями контакту.