Для того щоб завести автомобіль непотрібні спеціальні знання, а ось для того, щоб запустити двигун в мороз краще ознайомитися з можливими ризиками.
Більша кількість водіїв, не дивлячись на досвід водіння, не раз допускали хоча б одну з найрозповсюдженіших помилок під час запуску двигуна в морозну погоду, не усвідомлюючи, що можуть нашкодити йому, інформує NV.
Як правильно заводити двигун автомобіля під час морозів Протягом морозних днів водіям автомобілів необхідно з особливою увагою віднестися до стану автомобіля та завжди пам’ятати про те, що навіть необережний оберт ключа у замку запалення може привести до сервісного центру.
Стартер
Одна з найпоширеніших помилок водіїв взимку — сісти в машину та одразу запустити стартер. Так краще не робити. В морозні дні рекомендується включити запалення та почекати кілька секунд, доки на панелі приладів не згаснуть зайві індикатори. Тільки після цього варто повертати ключ до упору запускаючи стартер. Таким чином бортовий комп’ютер має додатковий час на отримання даних з датчиків та може вибрати оптимальний алгоритм подачі палива.
Педаль зчеплення
Власники автомобілів з механічною коробкою передач досить часто запускають двигун без натискання на педаль зчеплення. Але ще з уроків керування відомо, що для запуску двигуна необхідно відключити коробку передач від мотора. Якщо так не зробити, стартеру доводиться крутити не лише колінвал двигуна, а ще й шестерні трансмісії в мастилі, що загусає від морозу, а це збільшує навантаження на нього.
Педаль газу
Коли двигун не запускається одразу, більшість водіїв починає натискати на педаль газу, намагаючись пожвавити його. Такі дії призводять до заливання свічок паливом. Щоб цього не сталося, краще запам’ятати, що тримати ключ запалення у положенні start варто не довше 10 секунд та не робити більше чотирьох-п'яти спроб. Якщо машина не заводиться після всіх спроб, краще звернутися до фахівців.
Час для прогріву
Ще одна з найрозповсюдженіших помилок. Взимку, коли двигун вже запущений, більшість водіїв чекають ще десять-п'ятнадцять хвилин перед тим, як почати рух. Вони впевнені, що двигуну необхідний цей час для прогріву на холостих оборотах, але це не так. Сучасному двигуну достатньо двох-трьох хвилин, щоб розпочати рух не перевищуючи 2−2,5 тисячі оборотів.