У Росії продовжують генерувати “кринжові” ролики, які агітують росіян брати участь у виборах президента РФ. В одному з них прийти на виборчі дільниці жителів РФ агітують альтернативою “стати геєм”.
На новий “шедевр” російської пропаганди звернули увагу журналісти російського видання “Агентство”. За їхніми даними, головні ролі у ролику зіграли актори з Москви.
Так, пише “Агентство”, у російських соцмережах з’явилися два нові агітаційні ролики, які “кличуть на вибори потрібних владі виборців”.
“У них знялися молоді актори з Москви та Кірова За сценарієм першого ролика сенс виборів пізнають учасники “парубоцької вечірки”. В іншому дружина виганяє чоловіка-підкаблучника голосувати на виборах. У роликах знялися молоді актори з Москви та Кірова”, – зазначено у повідомленні.
Так, один з роликів, що зображує “парубоцьку вечірку”, спрямований на росіян, які страждають на гомофобію.
Дія розгортається в нічному клубі, де галаслива парубоцька компанія зібралася на вечірку. Алкоголь ллється рікою, а присутні розважаються танцями – доти, доки не надходить черга головного “сюрпризу”. Однак замість очікуваної стриптизерки зі штучного “торта” раптом вискакує вгодований стриптизер у костюмі “бджоли”.
Приголомшені учасники вечірки здивовано обертаються до приятеля, який організував “сюрприз”. Той пояснює: мовляв, створив у груповому чаті “голосування”, але інші учасники на нього не відреагували – ось він і “вибрав на власний смак”.
“Не дай іншим вирішувати за тебе. Голосуй сам під час виборів президента РФ”, – пафосно резюмує голос диктора за кадром.
Журналісти “Агентства” встановили імена трьох акторів, які знялися у ролику. Усі вони – із Москви. Двоє з них, такі собі Дмитро Чебикін та Максим Громов, у коментарі виданню заявили, що не знали, хто є організатором зйомок. Третій, Лук’ян Томсон, відмовився спілкуватися з журналістами.
При цьому один із акторів назвав подібну рекламу “зухвалою та незвичайною”, але відмовився оцінювати ідею відео.
Другий же заявив, що не бачить у ролику нічого поганого.
“Я так заробляю на хліб. Нічого в цьому ганебного чи стрьомного я не бачу. Там же ні за яку партію не агітують, це більше гумористичний вислів”, – процитували слова Чебикіна журналісти.
А ось у соцмережах заявили, що всіх причетних до створення ролика з головним посилом “йди на вибори, або геєм станеш” необхідно “терміново притягти до відповідальності за пропаганду ЛГБТ”.