U-News » Здоров'я » Яких хвороб вдасться уникнути, якщо регулярно їсти помідори
Всі новини

Яких хвороб вдасться уникнути, якщо регулярно їсти помідори

План харчування є найкращою дієтою для гіпертонії, оскільки в ній наголошується на нежирному білку, здоровому жирі та великій кількості фруктів і овочів. А помідори мають особливі поживні речовини, які можуть підтримувати ваш артеріальний тиск на здоровому рівні.

Чим корисні помідори

Лікопін у помідорах може допомогти знизити артеріальний тиск


Національний інститут здоров'я радить людям з високим кров'яним тиском споживати продукти, що містять принаймні вдвічі більше калію, ніж натрію. Помідори містять 292 міліграми калію, але лише 6,15 міліграмів натрію. Помідори також допоможуть підтримувати баланс рідини, оскільки вони на 94% складаються з води.

Дослідження 2023 року в European Journal of Preventive Cardiology показало, що серед семи тисяч людей віком від 55 до 80 років люди з високим кров'яним тиском, які їли більше помідорів, мали нижчий діастолічний тиск. Крім того, люди, які вже мали легкий високий кров'яний тиск, мали нижчий високий кров'яний тиск, якщо вони їли помірну кількість помідорів. Ті, хто їсть більше 110 грамів помідорів на день (приблизно великий помідор), мали на 36% менший ризик високого кров'яного тиску, ніж ті, хто їсть менше 44 грамів на день.

Лікопін у помідорах є потужним каротиноїдом, який має в 10 разів більше антиоксидантної сили, ніж вітамін Е. Можливо, саме лікопін є ключовим для зниження артеріального тиску без ліків. Відповідно до систематичного огляду 2022 року в Journal of Herbal Medicine, добавки лікопіну можуть знизити систолічний артеріальний тиск у середньому на 2,63 пункту. Лікопін найкраще діє на людей, які вже мають високий кров'яний тиск, особливо якщо вони приймають 15 міліграмів лікопіну протягом восьми тижнів.

Захищають від появи раку

Згідно з оглядом журналу Biology за 2022 рік, помідори чудово підходять не лише для артеріального тиску. Лікопін і бета-каротин у помідорах можуть допомогти вашому організму боротися з раком, запобігаючи пошкодженню клітин, спричиненому окисним стресом. Антиоксиданти в томатах також переривають сигнальні шляхи, які викликають розвиток раку. Ваше тіло краще засвоює лікопін, який бореться з раком, якщо помідори замочити в оливковій олії, а потім нагріти. Помідори були спеціально досліджені на їх здатність зменшувати рак простати.

Захищають мозок

Вітамін С, каротиноїди та флавоноїди в томатах також можуть захистити ваш мозок від нейродегенеративних захворювань, таких як хвороба Альцгеймера та Паркінсона. У поєднанні з ліками від діабету лікопін у томатах може допомогти контролювати рівень глюкози в крові, але необхідні додаткові дослідження.

Корисні для травлення

Ви також можете покращити свій кишковий мікробіом, вживаючи помідори щодня, оскільки вони збільшують корисні бактерії у вашому кишечнику, щоб зменшити запалення. Ті, хто займається спортом, можуть насолоджуватися томатним соком та іншими продуктами з томатів, щоб допомогти своєму організму відновитися після окислювального стресу, пов'язаного з важкими тренуваннями.

Також важливо пам'ятати, що нелікований високий кров'яний тиск може призвести до захворювань серця, серцевого нападу або інсульту. Повний сон і фізичні вправи, контроль ваги, обмеження споживання алкоголю, відмова від куріння та дотримання здорової дієти - все це способи запобігання та контролю високого кров'яного тиску.

Овочі - одна з базових складових раціону людини. Необхідність вживання їх у їжу обумовлена поживним складом та енергетичною цінністю. До того ж, овочі - це смачно, їх використовують у шедевральних кулінарних стравах.

Овочеві культури - постачальники найважливіших нутрієнтів, необхідних повноцінному функціонуванні обміну речовин. У їхньому складі незамінна клітковина, яка відповідає за здоров'я шлунково-кишкового тракту. Вітамін К у великій кількості є у шпинаті, помідорах, листовому салаті. Бере участь у регуляції згортання крові, сприяє загоєнню ран.

Gazeta.ua


Читають Коментують
Названі найгірші чоловіки за знаком зодіаку: життя з ними буде складним
59 659
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
27 423
Він був ошелешений: дівчина за допомогою купальника оригінально розіграла коханого
17 304
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
16 037
Лікарі розповіли, від яких продуктів слід відмовитись при високому холестерині
11 628
«Заливайте в баки "Орєшнік"»: у Криму зник бензин, окупанти панікують, а мережа вибухнула мемами
11 586
Кардіологи назвали симптоми тихого інфаркту
11 556
Названий ідеальний овоч для захисту від смертельних порушень серця
11 490
Онколог назвала симптоми раку в області голови та шиї, які люди часто ігнорують
11 235
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
11 168
Науковці виявили несподіваний вплив кави на печінку
10 413
Абсурд пробив чергове дно: у РФ зліпили дитячий атракціон «Орєшнік» і миттєво зганьбилися
10 255
Кардіологи назвали явні ознаки смерті, що наближається
10 067
Іво Бобул здивував різким схудненням: як зараз виглядає 72-річний артист
0
Найдорожче полювання в історії: чим насправді виявився загадковий об'єкт, який Пентагон збив ракетою за пів мільйона доларів
0
Власників собак можуть оштрафувати на пляжі: за що доведеться платити
0
Астрологиня назвала знаки зодіаку, які люблять вирощувати квіти
0
Українець розкрив правду про зарплати у Швеції: яку суму потрібно мати для комфортного життя
0
Українського актора впізнали за кермом таксі та злили в мережу
0
Ні слова про любов: Шерон Стоун розповіла про складні стосунки з мамою
0
Аліна Гросу вперше показала обличчя сина: на кого схожий Марк-Габріель
0
64-річна зірка "Району Мелроуз" Локлір публічно зізналася у коханні новому бойфренду
0
Де категорично не можна садити фруктові дерева: 5 місць, які занапастять ваш сад
0
Як і чим підживлювати баклажани влітку: поради для гарного врожаю
0
Не оцет і не лимон: чим обприскати рослини, щоб їх не їли слимаки
0
Як боротися з колорадськими жуками без хімії: дієві народні методи
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...