Літні шини для автомобілів розроблені з метою оптимізації руху авто під час теплої погоди.
Вони дещо відрізняються від всесезонних та зимових аналогів своєю унікальною конструкцією та складом гуми, що забезпечує краще зчеплення з дорогою, стабільність на високих швидкостях та ефективність гальмування на сухому та мокрому покритті. Тому важливо обрати якісного виробника, щоб отримати бажаний результат від таких шин, розповідає Апостроф.
Німецьке видання AutoBild поділилося актуальним антирейтингом літніх шин 2024, які краще оминати.
Як відбувалося тестування
AUTO BILD обирає тестові шини у роздрібних продавців та проводить тести на гальмівну систему, що слугують кваліфікаційним етапом. Тестування відбувається на незалежному полігоні ATP Automotive Testing Papenburg. Для другого етапу динамічних тестів було обрано локацію Applus IDIADA в Іспанії. Тести на зносостійкість проводять на динамометричному стенді, сертифікованому в Італії.
Усього тестування охоплює дванадцять різних аспектів перевірки. На вологому покритті дороги проводяться випробування гальмування, ризику аквапланування, аквапланування при проходженні поворотів, керованості та здатності проходити повороти.
На сухій дорозі перевіряють гальмування, керованість, комфорт поїздки та рівень шуму. Також включені тести на зносостійкість, опір до вільного руху та оцінка вартості з огляду на пробіг.
Результати тестування
Під час тесту проводилося гальмування на сухому покритті на швидкості 100 км/год, На мокрому асфальті швидкість для перевірки шин становила 80 км/год. Середнім показником гальмівного шляху заведено вважати показник, що не перевищує 66,9 м.
Найкращим варіантом з усіх найгірших претендентів виявилися шини Matador Hectorra 5 – під час гальмування на сухому покритті гальмівний шлях становив 73 м.
На другій позиції – китайські шини Firemax FM601, що отримали результат в 73,3 м.
Третя позиція – китайські шини Radar RPX800, гальмівний шлях яких становив 73,5 м.
Що стосується інших найнебезпечніших для літнього сезону шин, вони розташувались у наступній позиції:
- Lassa Driveways: гальмівний шлях – 74,2 м;
- Atlas Green HP: гальмівний шлях – 74,4 м;
- Superia Tires Ecoblue HP: гальмівний шлях – 74,4 м;
- Nordexx NS9000: гальмівний шлях – 74,9 м;
- Berlin Tires Summer HP: гальмівний шлях – 76,7 м;
- Arivo Premio Arzero: гальмівний шлях – 78,1 м;
- DoubleCoin DC-99: гальмівний шлях – 81,7 м;
- Triangle AdvanteX TC101: гальмівний шлях – 81,8 м.