Експерти компанії Autolist розповіли порталу Avtosota, на які критерії оцінки різних типів сервісів варто орієнтуватися, щоб ухвалити найкраще рішення щодо ремонту та обслуговування машини.
Доступ до спецобладнання
“Гідний довіри сервісний центр має доступ до спеціалізованого обладнання для проведення діагностики, обслуговування та ремонту автомобілів. Воно включає обладнання для проведення комп’ютерної діагностики, обладнання для ремонту та заміни двигунів, коробок передач, підвіски, електрообладнання та інших систем автомобіля” — зазначили експерти.
За їхніми словами, хороший знак, якщо сервіс відкрито заявляє, що дотримується стандартів та рекомендацій автовиробників, — це дозволяє уникнути порушень у процесі ремонту та обслуговування.
Доступ до запчастин
Другим критерієм є доступ до відповідних запчастин. Експерти наголосили, що важливо, щоб обраний для проведення ТО сервіс мав доступ до якісних деталей для ремонту та обслуговування автомобілів, а також до технічних рідин та олій, рекомендованих автовиробником, у тому числі з фірмовими допусками.
Оригінальні запчастини та розхідники найпростіше знайти у офіційних дилерів, причому у них вони бувають навіть дешевшими, ніж у незалежних сервісах, адже дилери укладають договори безпосередньо з виробником і постачальниками. Але можна зробити вибір і на користь аналогів: у цьому випадку важливо, щоб майстер порекомендував деталі, що підходять для конкретного автомобіля. Це питання краще обговорити на початку робіт.
Професіоналізм
Крім того, слід звернути увагу на професіоналізм спеціалістів. Високий рівень кваліфікації співробітників сервісу – один із ключових параметрів задоволеності техобслуговуванням, наголосили експерти. Найпростіше дізнатися інформацію про навички та досвід співробітників офіційних дилерів та великих СТО — мережевих та приватних, оскільки її часто розміщують на офіційних сайтах.
Добросовісний сервіс не приховує інформацію про підхід до навчання своїх співробітників — якщо не вистачило даних у відкритих джерелах, їх можна сміливо вимагати під час особистого спілкування до початку робіт.
Гарантія
При цьому гарантія на роботу та запчастини, що встановлюються, — не менш важливі фактори при прийнятті рішення. Обслуговування автомобіля в сервісному центрі, який бере на себе відповідальність за маніпуляції, дозволить звернутися до майстрів безкоштовно, якщо проблема виникне повторно, підкреслили експерти. Проте фахівці Autolist нагадали, що важливо письмово фіксувати умови та терміни гарантії: домовленості на словах не мають жодної сили.
Відгуки
Сарафанне радіо – чудовий помічник у виборі сервісу для проведення техобслуговування. Хороший сервісний центр має велику кількість відгуків в інтернеті: необхідно, щоб вони, по-перше, були від користувачів з “історією відгуків”, а не ботів, а по-друге, щоб компанія коректно відпрацьовувала негативні відгуки, а не звинувачувала незадоволених клієнтів у роботі на конкурентів.
вибір авто професія інтернет
Офіційний сайт
Ще однією важливою деталлю публічного образу сервісного центру є його офіційний сайт. Він має бути докладним та існувати довгий час.
Бонус
Актуальний не для кожного автомобіліста, але важливий для певних автолюбителів критерій наявність у СТО досвіду роботи з конкретною маркою або типом двигуна. Фахівці далеко не кожного сервісу мають необхідне обладнання або кваліфікацію для обслуговування преміальних автомобілів, машин не представлених в Україні брендів або, наприклад, електромобілів. ТО рідкісного для ринку автомобіля краще проводити або в офіційного дилера, або в сервісі, що спеціалізується на конкретних марках/моделях, або в клубному сервісі.