У мережі показали, яким був український джип у 90-х роках.
Для всіх наших дорогих читачів, які й дня не можуть спокійно прожити без новин про щось цікаве зі світу автотехніки, є чудова історія про першого українського позашляховика. Цього разу ти познайомишся з досить складною долею авто від ЛуАЗ, розказує Знай.
Є інформація про те, що нову "Волинянку" припинили виробляти через безліч незручностей, однак у мережі є унікальні кадри, які можуть показати один із останніх екземплярів ЛуАЗ-1301.
Про це авто пишуть такі ж автолюбителі, як і ми, на порталі Hyser.
Важливо повідомити, що українські позашляховики виготовлялися у різні роки. Так, вони модифікувалися і робилися сучаснішими, проте, на превеликий жаль, виробництво цих машин припинилося.
Вперше знамениту "Волинянку" було випущено ще 1960-х. Вже через 20 років було ухвалено рішення вдосконалити цей автомобіль та дати йому новий кузов та колеса.
У 1984 році на шасі 969-го було поставлено простий склопластиковий кузов, що говорить про те, що автовиробництво зробило крок вперед. Також почали вирішуватися проблеми з трансмісією та V-подібним двигуном.
Крім цього, у 1988 році з'явився ще один прототип ЛуАЗ-1301. Цей автомобіль не підходив до масового виробництва, оскільки заощаджено кошти на каркасі, який мав пластикові панелі. Але така конструкція виявилася цілком прийнятною для створення пікапів, ландо та фургонів.
Через кілька років розробники продовжили модифікацію українського позашляховика та подарували йому нові бампера та фари. Його зовнішній вигляд ставав сучаснішим і світ з'явився ЛуАЗ-1301 від 2002 року випуску. Його планувалося запускати у серію з 2003 року за ціною від 3 тисяч доларів США.
Але, як відомо, на той час почалася серйозна криза, і виробництво зупинилося. Вже через деякий час проблеми вирішилися, але у 2006 році було ухвалено рішення більше не випускати нових "Волинянок".