До цього рейтингу увійшли атмосферні та турбовані мотори, які зарекомендували себе як максимально безпроблемні.
Toyota 1JZ-GE/2JZ-GE
Відкриває трійку бензинових двигунів із високою надійністю рядна “шістка” Toyota 1JZ-GE/2JZ-GE. Цей мотор виробляли цілих 17 років – з 1990-го по 2007 рік.
Навіть найбільш ранні варіанти атмосферника могли похвалитися чудовим ресурсом (йдеться про 180-сильні версії). Варіант із турбіною йшов на три літри. Його потужність доходила до 350-400 к.с. – стараннями сторонніх мотористів. Причому ресурс силового агрегату від армрестлінгу такого форсування майже не страждав.
Renault K7J/K7M
Друге місце редакція Avtosota віддала європейському двигуну Renault K7J/K7M. Такий мотор випускається з робочим об’ємом 1,4-1,6 літра потужністю 75-98 к.с. Це надійний атмосферник із простою конструкцією. З мінусів – потрібно стежити за клапанними зазорами. Плюс ремінь ГРМ краще міняти кожні 60 000 кілометрів, радять фахівці.
SAAB B204
Третім став дволітровий мотор SAAB B204 – атмосферник або турбо.
Віддача варіюється від 130 до 205 к.с. Його ресурс може доходити до 500 тисяч кілометрів. У нього надійна проста конструкція, а ще він добре піддається тюнінгу.