Тенденція оснащення автомобілів системами дистанційного запуску двигуна стає дедалі популярнішою серед автовласників.
Ця функція тепер доступна не тільки на багатьох нових автомобілях безпосередньо з заводу, а й може бути встановлена на старіші моделі в якості додаткового обладнання. Це означає, що навіть якщо автомобіль спочатку не був оснащений цією функцією, її можна додати за допомогою додаткових модифікацій.
Попри зручність систем дистанційного запуску двигуна, вони мають певні недоліки та потенційні проблеми, про які власники автомобілів мають знати, випливає з інформації порталу naavtotrasse.ru. Ці проблеми можуть вплинути як на продуктивність автомобіля, так і на його безпеку. Однією з поширених хибних думок серед автовласників є переконання, що довготривале прогрівання двигуна автомобіля є необхідним, особливо в холодну погоду.
Всупереч цій думці, тривала робота на холостому ходу не приносить користі та може призвести до стану, відомого як “масляне голодування”, коли двигун не отримує достатнього змащення. Згодом це може призвести до підвищеного зносу. Постійний холостий хід без руху може пошкодити двигун, незважаючи на думку, що тривале прогрівання автомобіля корисне.
Сучасні двигуни спроектовані таким чином, щоб бути більш стійкими і, як правило, можуть витримати короткочасне масляне голодування без істотних пошкоджень. Однак якщо залишити двигун працювати на холостому ходу протягом тривалого часу, наприклад 10-15 хвилин, це може призвести до проблем із двигуном і дорогого ремонту. Тривалий холостий хід створює зайве навантаження на компоненти двигуна, що в кінцевому підсумку може призвести до їх пошкодження.
Щоб пом’якшити проблему прогріву двигуна, власники автомобілів повинні брати активну участь у цьому процесі, а не покладатися тільки на дистанційний запуск.
Одним з ефективних підходів є використання спеціальних присадок, які допомагають збільшити число обертів двигуна на холостому ходу, забезпечуючи краще змащування і знижуючи ризик масляного голодування.
Альтернативний, більш простий і економічний метод – дати двигуну прогрітися протягом приблизно п’яти хвилин перед початком руху. Цього часу зазвичай достатньо для підготовки двигуна, незалежно від зовнішньої температури.
Ще одна серйозна проблема, пов’язана з системами дистанційного запуску двигуна, – це підвищений ризик викрадення автомобіля. Злодії розробили методи перехоплення сигналу, що передається з пульта на електронний блок управління автомобіля, що дає їм змогу завести автомобіль і виїхати без безпосереднього відома власника. Таке перехоплення може відбуватися непомітно для власника, що робить автомобіль вразливим для викрадення.
Також сучасні охоронні системи, призначені для запобігання перехопленню сигналу, допоможуть уберегти автомобіль від подібних загроз. Ці системи забезпечують додатковий рівень захисту, гарантуючи, що сигнал з пульта дистанційного керування не зможе бути легко перехоплений злодіями.
Хоча встановлення цих сучасних систем безпеки вимагає додаткових витрат, вкладення в них виправдовують себе, враховуючи високу вартість автомобілів і зростаючу активність викрадачів.