У Німеччині на складах автовиробників та дилерів зібралося понад 100 000 електромобілів, які не можуть знайти покупців. Основні причини – зниження попиту, закінчення державних субсидій та активна підтримка двигунів внутрішнього згоряння.
Ці автомобілі простоюють на парковках біля заводів, у дилерських центрах та портах. Несподіване припинення субсидій на купівлю електромобілів наприкінці минулого року призвело до різкого падіння продажів. Тимчасові знижки, запропоновані виробниками, не дали бажаного результату через невизначеність на ринку.
Частково ситуацію врятували експортні постачання. У травні 2023 року Німеччина експортувала 786 000 електромобілів, що на 58% більше, ніж у попередньому році. Основними ринками стали Нідерланди, Великобританія та Бельгія.
Однак, за словами експерта Вернера Оле, «експорт не може розв’язати усі проблеми. Виробництво автомобілів для складування коштує дорого і може бути компенсоване лише знижками.»
Європейські автовиробники пізно почали розвивати електромобілі, відстаючи у технологіях та програмному забезпеченні. В результаті, їхні електромобілі збираються на складах через високі ціни, в той час, як китайські компанії швидко захоплюють ринок, пропонуючи доступні моделі.