Незважаючи на свій вік і зовнішній вигляд, ці класичні спортивні автомобілі можуть залишити позаду більшість сучасних на гоночній трасі.
Ось кілька представників старої школи, які все ще в силах конкурувати з більшістю сучасних моделей.
Cizeta V16T
Ця модель була розроблена, щоб виглядати як Lamborghini Diablo. Однак цей сміливий дизайнерський крок не зміг поліпшити продажі. Лише 19 екземплярів було випущено. І це попри те, що Cizeta прагнула перевершити той самий Diablo.
Таким чином, V16T вміщував під капотом масивний двигун V16. Фактично силовий агрегат V16 являв собою два двигуни від Lamborghini Uracco. Об’єм становив 6 літрів, потужністю 540 к.с. Cizeta V16T розганяється від 0 до 100 км/год за 4 секунди і розвиває максимальну швидкість 330 км/год.
Ruf 911 CTR
Був заснований на Porsche Carrera 911. Він запущений у виробництво в 1987 році і вироблявся тільки на замовлення. Каркаси кузова отримували прямо з заводу з заводу, і кожен кузов мав унікальний серійний номер Ruf. Компанія також відмовилася від більшості зовнішніх панелей базової Carrera на користь більш легких алюмінієвих деталей.
Однак було все ще дуже важко виявити будь-які візуальні відмінності між Ruf 911 CTR і базовим 911 Carrera. Більшість важливих змін були приховані від очей. Таким чином, під заднім капотом CTR розмістився доопрацьований 3,8-літровий двигун з подвійним турбонаддувом, що розвиває 493 к.с. Таким чином, марка модель могла розігнатися до 100 км/год за 3,85 секунди. Максимальна швидкість 340 км/год.
Corvette ZR-1 1989
GM дуже хотів конкурувати з Феррарі і Ламборгіні, тому за допомогою компанії Лотус був створений двигун V8 LT5, об’ємом 5,7 літрів, потужністю 375 к.с. Перший закінчений зразок ZR-1 був запущений у 1989 році.
Незважаючи на те, що він був трохи важчим за стандартну модель, більш висока потужність двигуна дозволила ZR-1 розігнатися до 100 км/год за 4,6 секунди. Він також міг розвивати максимальну швидкість 290 км/год. Відрізнявся від базового Корвета зміненою задньою частиною і квадратними задніми ліхтарями.
Lamborghini Countach QV
Раніше було важко знайти людину, у якої не було б цієї марки як плаката. Countach був автомобілем мрії 80-х. У 1985 році його оновили до більш сучасної специфікації QV, що зробило його найпотужнішим з коли-небудь створених Countach. Силовий агрегат V12 об’ємом 5,2 літра видавав 445 к.с.
Навіть порівняно з сучасними спортивними автомобілями Countach залишається дуже швидким автомобілем. Розгін від 0 до 100 км/год займає 4,2 секунди, а максимальна швидкість 295 км/год.
Aston Martin Virage Vantage V8 550
Aston Martin обрав зовсім інший напрямок із силовим агрегатом у Virage Vantage V8 550, коли вони його виробляли. Інженери встановили на наявний двигун нагнітач.
Virage Vantage, що випускався з 1989 до 2000 року в різних модифікаціях, став останньою моделлю, розробленою Aston Martin перед випуском новіших моделей DB7. У той час існували обидві моделі, але Virage вважався флагманською моделлю Aston Martin. 5,3-літровий двигун із наддувом розвивав 550 к.с., цього було достатньо для розгону двотонної моделі з 0 до 100 км/год лише за 4,6 секунди. «Максималка» – 300 км/год.
Lister XJS Le Mans
Філософія Лістера полягала у створенні «великого» двигуна, збільшенні його потужності, додаванні до нього нагнітачів. XJS Le Mans, неймовірно рідкісна модель, причому потужніша за легендарний F40 Ferrari. По суті це модифікований Ягуар.
Модель оснащена 7-літровим двигуном Jaguar V12 з двома нагнітачами. Цей силовий агрегат розвиває 600 к.с. Цього достатньо, щоб розігнати цю машину масою 1315 кг з 0 до 100 км/год лише за 4,4 секунди. Максимальна швидкість 322 км/год. Це робить цю марку швидкою і за сьогоднішніми мірками, незважаючи на те, що їй не один десяток років.
TVR Griffith 500
На початку 90-х TVR Griffith 500 довів, що британські автовиробники теж можуть мати «м’язи». Це була остання модель, оснащена знаменитим двигуном Rover V8. Griffith 500 використовував той самий простий рецепт, що й попередні TVR. У нього було сталеве шасі, кузов зі скловолокна, потужний двигун і відсутність електронних помічників.
Розгін до 100 км/год займає 4,1 секунди, що робить його дуже швидким навіть за сучасними стандартами. Це все завдяки оновленому 5-літровому двигуну V8 потужністю 340 к.с. Це, в поєднанні з легендарним гучним вихлопом TVR, допомогло зробити Griffith 500 одним з найбільш недорогих спортивних автомобілів 90-х років.
Pontiac Tojan
Сучасні спорткари сьогодні долають позначку в 700 к.с. Однак ще у 80-х роках дуже потужний американський автомобіль уже досягав цієї позначки. Pontiac Tojan, вироблений Knudsen Automotive, являв собою те, чим мав бути Firebird третього покоління.
Він поставлявся із заводським 5,7-літровим двигуном, який був ретельно перероблений. Він був наділений двома турбокомпресорами, що збільшило потужність до 800 к.с. Pontiac Tojan потенційно може розігнатися до 331 км/год. Джерела стверджують, що було вироблено від 150 до 300 екземплярів, що робить Tojan дуже рідкісною моделлю.
Ferrari 512BB
Ця модель була представлена в Парижі в 1976 році. Вона ніколи не імпортувалася на ринок США.
512-а була схожа за профілем на своїх менших 308-х побратимів. Проте 512BB була набагато потужнішою завдяки 4,9-літровому 12-циліндровому опозитному двигуну, що знаходився одразу за сидіннями. Цей двигун видавав від 360 до 390 к.с. залежно від налаштування. Розгін від 0-100 займав від 5,4 секунди, максимальна швидкість 290 км/год.
Shelby Cobra 427 Super Snake
Це, мабуть, один із найшвидших спортивних автомобілів усіх часів. Те, що може сучасний спорткар, було вже досягнуто Керроллом Шелбі на цій «дикій» машині. Стандартні Cobra 427 були вже досить потужними. Вони оснащувалися масивними V8, потужністю 360 к.с.
Керроллу Шелбі вдалося встановити нагнітач, який збільшив потужність до 800 к.с. Розгін до 100 км/год займав 3,8 секунди, при цьому автомобіль був здатний розігнатися до 322 км/год. Загалом було побудовано два екземпляри. Один Шелбі використовував як щоденного водія, тоді як інший належав акторові Біллу Косбі, який незабаром повернув його, оскільки аж надто потужною була «кобра».