Багато автолюбителів під час купівлі машини обирають між бензиновими і дизельними варіантами. Також на ринку набирають популярність і електрокари, але більшості вони не по кишені.
При цьому, як повідомляє Wheel-news, в Україні абсолютне лідерство віддано моделям з бензиновими моторами, незважаючи на те, що дизелі економічніші.
Важливо розуміти, що багато українських автомобілістів, як і раніше, живуть певними стереотипами. Якщо спочатку людині потрапила в голову інформація про те, що дизелі обслуговувати дорожче, вони більш вимогливі в ремонті і передбачають дещо інший стиль водіння, то згодом змінити думку звичайного пересічного користувача буде складно. При цьому не варто забувати, що слава у силових агрегатів, що працюють на «важкому» паливі, на сьогоднішній день не найкраща.
Переважно це пов’язано з наявністю на ринку автомобілів з дійсно проблемними моторами, які в буквальному сенсі слова висмоктують з власників останні гроші на ремонт. Однак, якщо звернутися до практики, не можна не відзначити, що серед дизельних ДВЗ є і справді надійні агрегати, які потребують лише своєчасного обслуговування. У цьому випадку вони взагалі не доставляють власникам будь-яких складнощів і проблем.
І все ж, незважаючи на поширення різних оглядів, рекомендацій і порад від фахівців, авто з дизельними ДВЗ зустрічаються рідше. Цьому крім усталеної думки є ще низка обґрунтувань. По-перше, машини з дизельними агрегатами хоч і економніші, але, якщо брати до уваги різницю в ціні на бензин і солярку, то ця сама економія жодного плюса не несе. Отже, розглядати до покупки більш витратне в плані обслуговування авто немає особливого сенсу.
Зрозуміло, не можна не згадати, що дизельні мотори, хоч і вирізняються високим ресурсом, а також тяговитістю, від них часто відмовляються через занадто високі вимоги до якості палива. На теренах України ще зустрічаються багато заправних станцій, які пропонують клієнтам не завжди високоякісне пальне. До слова, цим часто грішать і перевірені мережеві АЗС. Авто з бензиновими моторами легше переносять експлуатацію з використанням неякісного пального, а ось дизелі в цьому плані страждають набагато сильніше.
Якщо витрати на пересічне обслуговування дизельного мотора ненабагато вищі, якщо порівняти з бензиновим агрегатом, то ось коли мова заходить за ремонт, то тут вже різниця може бути колосальною. Ну і останнє, на що хотілося б звернути увагу, – це динамічні характеристики. Якщо брати до уваги середньостатистичний бензиновий мотор і дизельний силовий агрегат, то перший матиме на простому легковому авто за інших рівних кращі показники. З цієї причини і перевагу частіше віддають на користь перевірених бензинових ДВЗ. Крім того, дизельний мотор викидає в атмосферу більше шкідливих речовин. Однак більшість автолюбителів особливо не хвилюють екологічні норми.