Інститут IIHS перевірив сучасні позашляховики на забезпечення безпеки.
Результати краш-тестів, які були проведені IIHS показали, що деякі гігантські позашляховики, які продаються в даний час не такі безпечні, як ви думаєте. Під час зіткнень з невеликим перекриттям каркас безпеки врізався в пасажирську кабіну низько, повідомляє Автосота.
Останній раунд краш-тестів Страхового інституту дорожньої безпеки (IIHS) розглядає повнорозмірні позашляховики, зокрема Chevrolet Tahoe, Ford Expedition і Jeep Wagoneer. Нерідко передбачається, що розмір відповідає безпеці для тих, хто перебуває всередині, але IIHS виявив деякі проблеми, які завадили всім трьом отримати рейтинг Top Safety Pick+. Фактично, Expedition і Tahoe не змогли претендувати на будь-яку нагороду за безпеку.
Основна проблема IIHS пов’язана з деформацією кабіни під час фронтального краш-тесту з невеликим перекриттям.
Це лобове зіткнення, за якого лише невелика частина автомобіля стикається з нерухомим об’єктом. У цьому тесті Wagoneer отримав хорошу оцінку, продемонструвавши лише незначне проникнення в простір для ніг водія і переднього пасажира. Результати показали помірний ризик травми лівої стопи та щиколотки водія.
Трохи інакше йшла справа в Tahoe, який отримав прийнятну оцінку. В результаті зіткнення кабіна прогнулася всередину до низу як у тестах водія, так і пасажира. Вторгнення було достатньо, щоб створити значний ризик травм гомілки для водія і високий ризик травм правої ноги для пасажира. Також існував помірний ризик травм лівої ноги пасажира.
Гірше було в Експедиції, яка отримала лише незначну оцінку в цьому тесті. Крім великого проникнення в нижню частину салону позашляховика частково відірвалася рульова колонка, а передня стійка відокремилася від порогової панелі.