Старі мотори, які встановлювалися, наприклад, на тази 20-30 річної давності, не люблять високооктанове паливо. І ось чому.
Як розповів Автосота очільник компанії Autolist Віктор Волошин, старі двигуни мають низький ступінь стиснення. На високооктановому бензині такі відчуватимуть колосальні навантаження. Тому замість ефективності, екологічності та зниження витрати палива, власник автомобіля отримає лише більш швидкий знос мотора.
Нагадаємо, що бензин потрапляє в циліндри двигуна, далі стискається поршнем і запалюється від свічки запалювання. Що менше октанове число бензину, то швидше починається процес горіння, що вище – то стійкіше паливо до займання.
У сучасних машинах, як правило, встановлено високофорсовані мотори, які ефективно працюють на високооктановому паливі – А-95, А-98. Але якщо регулярно заливати “дев’яносто другий” є ризик пошкодити мотор через невідповідні навантаження, вважає експерт.