Від досвідчених автомобілістів часто можна почути, що нинішні машини вже не такі як раніше. І почасти це дійсно так.
Зокрема, це стосується і двигунів, які вже рідко здатні експлуатуватися десятиліттями, проїжджаючи без поломок під мільйон кілометрів і більше.
Експерти називають щонайменше чотири причини, з якими пов’язана подібна тенденція.
Збільшення навантажень і скорочення ресурсу
Сьогодні двигуни автомобілів додатково навантажуються кондиціонером, цифровими технологіями, обігрівом та іншими технологіями, які вимагають постійної роботи. Щоб витрата палива при цьому не була занадто високою, виробники налаштовують мотори так, щоб вони працювали на мінімальних обертах. Це і створює посилені навантаження, що призводить до підвищеного зносу і скорочення ресурсу.
Полегшення авто
Конструктори давно зрозуміли, що для поліпшення динамічних характеристик автомобіля необхідно скорочувати його вагу. Двигун є одним з найважчих агрегатів у машині, а значить він перший потрапляє під приціл. Виробники постійно впроваджують нові рішення, щоб знизити вагу мотора. Це і полегшені поршні, алюмінієві блоки циліндрів, спрощені колінвали. У підсумку це негативно позначається на ресурсі силової установки.
Використання турбонаддуву
Форсування двигуна методом турбонаддува підвищує потужність ДВЗ і скорочує витрату палива, але конструкція мотора при цьому ускладнюється. Робота турбіни підвищує температуру двигуна, змушуючи його працювати під додатковими навантаженнями.
Збільшення робочої температури ДВЗ
Якщо раніше температура роботи двигуна не часто перевищувала показник 85°С, то сьогодні мотори можуть працювати на 100°С і більше. Все це негативно позначається на ресурсі агрегату.