Дизельний BMW 3 Series G20, що випускається з 2019 року, очолює рейтинг найдорожчих в обслуговуванні автомобілів віком менше п’яти років. За даними експертів WhatCar, власники цієї моделі витрачають на ремонт у середньому 421 фунт стерлінгів.
Дизельні версії BMW 3 Series виявилися менш надійними та дорожчими в обслуговуванні порівняно з бензиновими варіантами: майже 30% дизельних моделей стикаються з проблемами, тоді як серед бензинових цей показник складає лише 11%. Крім того, 56% ремонтів дизельних версій перевищують 1500 фунтів стерлінгів.
Audi A1, який з’явився на ринку в 2018 році, посів друге місце у рейтингу дорогого обслуговування. Власники цього компактного хетчбека витрачають на ремонт у середньому 218 фунтів стерлінгів, причому в 33% випадків рахунки за ремонт перевищують 1500 фунтів стерлінгів. Також чверть власників Audi A1 повідомили, що за останній рік вони стикалися принаймні з однією поломкою.
Для моделей Audi A3 2013-2020 років середня вартість ремонту становить 100 фунтів стерлінгів, причому 89% таких ремонтів оплачуються безкоштовно. Проте, у 40% випадків ремонт затягується більше ніж на тиждень. Електромобіль Kia EV6, випущений у 2021 році, також має високу вартість ремонту, що торкнулася 24% власників. Хоча 86% таких ремонтів покриває виробник, 14% власників довелося витратити на ремонт понад 1000-1500 фунтів стерлінгів.
Витрати на ремонт автомобілів Mercedes-Benz E-Class, випущених з 2016 по 2024 рік, складають у середньому 83 фунти стерлінгів. При цьому 80% ремонтів оплачуються виробником, а решта 20% витрат лягають на власників. Range Rover Evoque, що виробляється з 2019 року, також потребує значних витрат на ремонт. Land Rover покриває 93% цих витрат, але 7% власників змушені платити понад 1500 фунтів стерлінгів. Близько третини таких ремонтів завершується протягом одного дня, проте майже половина машин затримується в сервісі більше тижня.
Гібридна версія Mercedes-Benz A-Class, доступна з 2018 року, теж відзначається високими витратами на ремонт. У 10% випадків власники оплачують ремонт вартістю понад 1500 фунтів стерлінгів. Близько 30% цих автомобілів стикаються з поломками, однак лише у 18% випадків ремонт триває понад тиждень. Audi Q5, який випускається з 2018 року, також входить до цього списку: 11% власників сплатили ремонт на суму від 751 до 1000 фунтів стерлінгів, а у 35% автомобілів виникають проблеми, причому у 42% випадків ремонт затягується більше ніж на тиждень.
Hyundai Ioniq 5, що випускається з 2021 року, має 83% витрат на ремонт, покритих автовиробником. Проте 17% власників довелося витратити понад 1500 фунтів стерлінгів на ремонт. Третина проблем усувається протягом дня, але половина машин залишається в майстерні більше тижня. Volkswagen Golf, що випускається з 2020 року, має 89% ремонтних витрат, покритих виробником, але решті власників довелося витратити на ремонт від 751 до 1500 фунтів стерлінгів. Марки Alfa Romeo, Citroen, Dacia, Lexus та Polestar зазвичай повністю оплачують ремонт своїх автомобілів протягом перших п’яти років експлуатації у рамках офіційної гарантії.