19 червня 1947 року, відбувся дебют автомобіля Tucker Torpedo – однієї з найоригінальніших серійних моделей у США.
Талановитий конструктор Престон Томас Таккер на початку 1946 заснував компанію Tucker Corporation. Йому вдалося отримати порожні виробничі площі на заводі Dodge в Чикаго, на яких під час війни випускали двигуни для бомбардувальників. І робота закипіла. Прототип був готовий у перші місяці 1947 року, а невдовзі розпочалося й дрібносерійне ви робництво.
Автомобіль Torpedo вже зовні відрізнявся від американської продукції тих років. Кузов для нього спроектував Алекс Тремуліс – колишній головний стиліст солідного концерну Auburn – Cord – Dusenberg.
Характерною особливістю дизайну була третя фара в самому центрі передка. Цікаво, що вона могла повертатися синхронно з передніми колесами і таким чином висвітлювати узбіччя на поворотах. Масивний передній бампер зробили у вигляді грат, а розвинені передні крила не опускалися як завжди донизу, а злітали до бокових вікон.
Але незвичайними в автомобілі були конструктивні особливості. Таккер вирішив, що його машина, на відміну від інших «американців» того часу, повинна мати двигун не спереду, а ззаду. Спочатку він збирався використовувати оппозитну «шістку», що не застосовується в США, та ще й робочого об’єму аж 9652 см куб. Але потім з фінансових міркувань зупинився на іншому моторі, зовсім оригінальному – від відомого гвинтокрила фірми Bell. Та ще й примудрився при цьому змінити у ньому систему охолодження – з повітряної на рідинну. Цей агрегат мав робочий об’єм 5340 см куб. та розвивав 166 к. с. Він розганяв 6-місний 4-дверний седан до 193 км/год.
Додамо, що автомобіль відрізнявся рядом передових на той час технічних рішень. Він мав безпосереднє упорскування палива, гідравлічні штовхачі клапанів, незалежну підвіску всіх коліс та дискові гальма. Подбав конструктор і про безпеку цієї швидкісної машини. Так, панель приладів мала м’яку оббивку, а вітрове скло під час лобового зіткнення легко вилітало з рами.
Розгорнути як слід виробництво цього непересічного автомобіля Таккеру, на жаль, так і не вдалося. Проти нього було висунуто звинувачення у незаконній розтраті виділених державних коштів: 32 млн. доларів пішли на організацію сервісних центрів по всій країні. І випустивши лише 51 машину, він звернув справи. Щоправда, у січні 1950 року суд визнав Таккера невинним. Але він виготовленням автомобілів у США більше не займався.