Італія створила деякі з найвідоміших у світі брендів спортивних автомобілів: Ferrari, Lamborghini і Maserati. Але не кожен дивовижний італійський спортивний автомобіль отримує такий самий рівень визнання, як перераховані вище.
Є багато виробників, які залишаються прихованими перлинами або через відсутність міжнародної реклами, або через проблеми з фінансуванням. Це не означає, що вони гірші, насправді в деяких випадках вони навіть більш незвичайні, ніж їхні основні конкуренти.
Презентуємо десять італійських спортивних автомобілів, про які мало хто знає за межами Італії.
B Engineering Edonis
Після банкрутства Bugatti в 1995 році група колишніх інженерів Bugatti створила нову компанію B Engineering. Потім вони розробили Edonis у 2000 році, який був заснований на Bugatti EB110 SS, але з новим інтер’єром і екстер’єром. Невідомо точно скільки їх було продано і навіть скільки вони коштували.
Відповідей на ці питання небагато. За свої гроші власники отримували автомобіль з двигуном V12, об’ємом 3,8 літра з подвійним турбонаддувом, потужністю 680 к.с., максимальною швидкістю 365 км/год і розгоном до “ста” за 3,9 секунди. Це вражаючі цифри навіть сьогодні, але коли Edonis дебютували, вони були божевільними. Насправді, дуже шкода, що в той час автомобіль не отримав більшого визнання, оскільки він, безумовно, на це заслуговував.
ATS GT
Бренд ATS, або Automobili Turismo e Sport, якщо використовувати повну назву, то вона сягає корінням у славні дні італійських перегонів, коли у кількох членів команди Ferrari виникли розбіжності з Енцо Феррарі, і вони сформували власну команду. Бренд збанкрутував у 1964 році, але його купили і відродили два інвестори у 2014 році.
Результатом став GT, виробництво якого почалося у 2019 році. Фактично автомобіль заснований на McLaren MP4-12C, який потім був розібраний і перероблений для створення GT. На даний момент випущено 12 автомобілів і ATS заявила, що вони настільки різні, що не буде двох однакових автомобілів. Двигун V8, об’ємом 3,8 літра з подвійним турбонаддувом, потужністю 650 к.с. Максимальна швидкість 322 км/год, розгін до “сотні” – 3 секунди.
Spada Codatronca
Для такого маловідомого автомобіля Spada Codatronca був оточений незвично великою кількістю уваги. Здебільшого це пов’язано з тим, що він значною мірою заснований на Corvette C6, майже до такої міри, що здавалося, що Spada просто переробляв деякі панелі кузова і видавав всю машину за свою власну роботу.
Кузов, звісно, абсолютно новий, але більша частина нутрощів майже не змінилася, включно з шасі та двигуном. Проте, Codatronca все ще перебуває у виробництві. Це крутий на вигляд автомобіль, але чимало потенційних власників можуть задатися питанням, чи дійсно варто платити сотні тисяч за те, що по суті є замаскованим Corvette.
Covini B24
Усі, хто знає ім’я Covini, ймовірно, знають його за виробленим ними шестиколісним суперкаром під назвою C6W. Але компанія також випустила низку інших моделей, однією з яких була B24.
Представлений у 1981 році, B24 був оснащений 2,4-літровим дизельним двигуном. Він мав потужність 130 к.с. і був першим дорожнім транспортним засобом із дизельним двигуном, швидкість якого становила 205 км/год. Загалом було побудовано дев’ять екземплярів, але невідомо, скільки з них збереглося до наших днів.
Effeffe Berlinetta
На перший погляд це може здатися звичайним класичним італійським спортивним автомобілем, але насправді це абсолютно новий автомобіль. Створений з використанням новітніх дизайнерських технологій, Effeffe Berlinetta є “новим старим” автомобілем, який прагне зробити для італійської класики те саме, що Морган зробив для британської.
Все зроблено вручну, 2-літровий двигун видає 180 к.с. – цього достатньо, щоб автомобіль почувався жваво. Але сенс Effeffe не в швидкості, оскільки справжнє задоволення приносить поїздка звивистими вуличками в зразку старого італійського автомобіля.
Mazzanti Evantra Millecavalli
Evantra – дітище Луки Маццанті, італійського дизайнера, який, ймовірно, хотів піти шляхом першопрохідців, таких як Орасіо Пагані. На відміну від Pagani, Mazzanti не шукає потужності у Німеччині, натомість, вважаючи за краще використовувати LS7 V8 виробництва GM.
Цей двигун має 700 к.с., а час розгону автомобіля до 100 км/год – 3,2 секунди, максимальна швидкість 349 км/год. Це дуже швидка машина, але далеко не всі коли-небудь будуть володіти нею. Mazzanti стверджує, що випускає лише п’ять екземплярів на рік з моменту презентації автомобіля в 2013 році.
Ermini Seiottosei
Ще один відроджений бренд з минулого. Ermini спочатку був гоночним брендом, який досяг успіху в 50-х роках. Запуск у 2014 році Seiottosei ознаменував відродження легендарної марки. Автомобіль є одним із найлегших на ринку, маса становить лише 686 кг.
Використовує двигун Renaultsport від Megane RS потужністю 261 к.с., що більш ніж достатньо для такого легкого автомобіля. Він був розроблений як трековий автомобіль, і планувалося побудувати всього 46 екземплярів. Невідомо, скільки взагалі було вироблено. Тому цілком імовірно, що у проекту закінчилося фінансування до початку виробництва.
Picchio DP2
Picchio – невеликий італійський виробник перегонових автомобілів, який займає свою нішу в світі перегонів з 1989 року. Їхня модель DP2 була випущена 2003 року і на сьогоднішній день є їх найуспішнішим автомобілем. З італійської назва перекладається як – дятел. Оснащений двигуном V8 від БМВ об’ємом 4,9 літра. Вартість 375 000 доларів.
Автомобіль був побудований для класу Daytona Prototype Grand-Am і у своєму дебюті посів 24-те місце в перегонах 24 години Дайтони. Пізніше почали випуск DP3, який, на жаль, так і не був завершений. Як не дивно, тепер компанія зайнялася виробництвом електричних міських автомобілів і велосипедів з вуглецевого волокна. Picchio з італійської – дятел.
Puritalia Berlinetta
Гібридний спортивний автомобіль Puritalia Berlinetta поєднує в собі класичний стиль і сучасні технології. Він був представлений на Женевському автосалоні 2019 року і є першою моделлю компанії. Одне можна сказати напевно: стиль перебуває на висоті, оскільки йому вдається повернутися до культових дизайнів шістдесятих, зберігаючи при цьому унікальний зовнішній вигляд автомобіля.
Завдяки електродвигуну, з’єднаному з двигуном Ford V8, загальна потужність становить 952 к.с. Все це звучить доволі цікаво, але поки що автомобіль ще не був представлений пресі для тест-драйву.
Fornasari Gigi 311 GT
Fornasari – дуже дивна компанія, в основному тому, що вони, схоже, не можуть вирішити, який тип автомобілів вони хочуть виробляти. За свої двадцять з гаком років у бізнесі вони виробляли позашляховики, спортивні автомобілі, пікапи і навіть перегонові баггі. Одним з їхніх спортивних автомобілів є Gigi 311 GT, і він дебютував на Женевському автосалоні 2019 року.
У ньому використовується від Corvette C7, але має нестандартну раму і, звісно ж, нестандартний кузов у стилі ретро. Вартість близько 170 000 доларів, що непогано для італійського суперкара ручного складання. Можливо, у нього немає продуктивності суперкара, але він такий рідкісний, що не залишиться без уваги.