Для звичайної людини, яка не володіє глибокими знаннями в галузі автомобілів, купівля вживаної машини може бути пов’язана зі стресом і складнощами в розумінні того, що є вигідною пропозицією, а що – шахрайством.
Видання The Sun пише, що механік пояснив, які старі авто водіям краще не купувати.
FORD F150 чи EXPEDITION F250
Механік Девід Лонг підкреслив, що на першому місці в цьому списку стоїть Ford F150 2004-2010 років випуску. Він уточнив, що авто, оснащені двигуном Ford 5.4 Triton V8, створюють занадто багато проблем.
За його словами, проблема полягає не стільки в самих автомобілях, скільки в складнощах, з якими стикаються їхні власники, оскільки ці авто часто страждають від проблем із фазорозподілювачем і ланцюгом ГРМ. Крім того, багато власників нехтують регулярною заміною масла, що призводить до утворення осаду в двигуні.
З його досвіду, всі автомобілі цього типу мають значне скупчення осаду в масляних каналах, що робить ретельне очищення практично неможливим.
Він зазначив, що для усунення проблем із кулачковим фазообертачем часто потрібна повна заміна двигуна, яка може коштувати від 6 до 7 тисяч доларів.
Європейські авто з великим пробігом
Лонг зазначив, що будь-які європейські автомобілі з пробігом понад 240 000 кілометрів принесуть проблеми. Він наголосив, що Mini Cooper, Mercedes, BMW, Land Rover або Jaguar – усі ці авто, як правило, потребують великих фінансових вкладень, коли досягають цього порогу пробігу.
Він зазначив, що власники можуть витратити від 1 до 3 тисяч доларів на ремонт кожні три-шість місяців.
Лонг сказав, що водії не повинні розглядати можливість інвестування в будь-який автомобіль з двигуном V6 об’ємом 3,1 або 3,4 літра, вироблений General Motors.
Механік, ґрунтуючись на власному досвіді, згадав, що такі авто зазвичай страждають від проблем із прокладкою головки або впускним колектором, що призводить до витоку охолоджувальної рідини в оливу, в кінцевому підсумку пошкоджуючи двигун.
Він зазначив, що двигуни 3.1 та 3.4 – одні з найбільш запущених двигунів, з якими він стикався. Їх часто купують люди, які шукають недорогі авто і не виявляють особливого інтересу до обслуговування. Такі власники, як правило, їздять на цих автомобілях до повного зносу.
Позашляховики SUBARU 2000-х років
“Ми всі знаємо, що у них є проблеми з головними прокладками. Ми всі знаємо, що прокладка головки – це щось на зразок ходячого жарту. Не купуйте за жодних обставин, незалежно від того, яку хорошу ціну вам обіцяють“, – наголосив механік.
Він зазначив, що ремонт може виявитися дорогим – від 2 до 4 тисяч доларів. Це трудомістка робота, що вимагає демонтажу двигуна, що робить її дуже дорогою, сказав Лонг.