Після заміни гальмівних колодок на нові водії часто стикаються з проблемою раптового сильного зносу гальмівних дисків, що викликає здивування.
Фахівець сервісного автоцентру в інтерв’ю порталу ampercar.com пояснив, в якому випадку диски гальмівної системи будуть руйнуватися швидше.
Купуючи гальмівні колодки, багато водіїв покладаються на рекомендації продавців, не вникаючи в технічні нюанси. Зазвичай, їх питання зводяться до того, чи підходить деталь для конкретної марки авто. Але такий підхід може загрожувати наслідками.
Сьогодні ринок автозапчастин насичений продукцією сумнівної якості, починаючи від невідомих китайських виробників і до явних підробок з різних куточків світу. У результаті гальмівні колодки, які на перший погляд здаються звичайними, можуть стати головним болем автовласника.
При виготовленні здешевлених запчастин виробники прагнуть використати більше абразивних матеріалів, щоб забезпечити високий коефіцієнт тертя. Від цього залежить ефективність гальмування. Однак такі гальмівні колодки не тільки видають значний шум при уповільненні автомобіля, а й активно руйнують гальмівні диски.
Якісні гальмівні колодки включають до складу близько тридцяти різних матеріалів, серед яких особливе місце займають мастильні компоненти. Присутність мастила необхідна для того, щоб забезпечити тиху роботу колодок та захистити їх від зайвого зносу. При правильному підборі всіх компонентів такі колодки не тільки забезпечують гальмування, але й ефективно відводять тепло, що запобігає їхньому кришенню при високих навантаженнях.
Якість дешевих гальмівних колодок не дозволяє досягти таких характеристик. Внаслідок використання низькоякісних матеріалів вони схильні до значного навантаження як на самі колодки, так і на гальмівні диски. У разі інтенсивних гальмувань колодки можуть нагрітися настільки, що почнуть світитися. Це може викликати локальне нагрівання диска, що негативно позначиться на ефективності гальмування автомобіля.