Автомобілі з малолітражними дизельними двигунами приваблюють автолюбителів з низки причин, серед яких їхня довговічність та економічність.
Водночас вони мають кілька недоліків, про які мало хто говорить. Видання SlashGear виділяє вісім найтиповіших із них.
Труднощі запуску
На відміну від бензинового двигуна, дизельний мотор використовує не свічки запалювання, а свічки розжарення, які швидше зношуються і ускладнюють запуск. Також дизельні малолітражки часто погано заводяться в холодну погоду через гіршу займистість ДП.
Перегрів
Малолітражні двигуни перегріваються частіше через те, що частіше піддаються перевантаженню.
Чорний вихлоп
Через надмірне навантаження паливо може не встигати перегоріти, через що з’являється дим чорного кольору. Також виною всьому може бути поломка датчика масової витрати повітря і засмічений повітряний фільтр.
Забруднення палива
Однією з найпоширеніших проблем, з якою стикаються власники дизельних двигунів, є забруднення палива. Вкрай важливо ніколи не плутатися на заправці і випадково не заливати бензин у систему, оскільки це може призвести до проблем із двигуном. Однак проблеми з паливом можуть виникнути і через витоки або утворення конденсату.
Надмірний шум
Важливо відзначити, що дизельні двигуни за своєю природою більш гучні, ніж бензинові. Це пов’язано з тим, що дизельні машини створюють гучніші вибухи під час процесу згоряння, а також мають вищий ступінь стиснення. Тому слід очікувати, що ви почуєте гучніші шуми, ніж ті, до яких ви звикли, і вам не варто турбуватися, доки звуки, що видаються, постійні. Після того, як ви деякий час поїздите на своєму дизельному автомобілі, ви повинні звикнути до його звичайних звуків. Якщо ви почуєте щось незвичайне, час вжити заходів.
Забруднені мастильні матеріали
Дизельним двигунам може знадобитися заміна мастила набагато частіше, ніж бензиновим. Вкрай важливо не пропускати планову заміну, оскільки олива може з часом руйнуватися, що призводить до потрапляння забруднюючих речовин у двигун і впливу на його роботу. Також рекомендується регулярно міняти масляний фільтр, і ви можете робити це під час кожної заміни оливи.
Проблеми з датчиками
Ваш дизельний двигун може бути невеликим, але він все ще покладається на набір датчиків для контролю його різних функцій та інформування вас, якщо щось зламалося. Ці датчики також схильні до поломок з часом, і якщо вони не можуть контролювати, що ваш двигун отримує достатньо пального і повітря, у вас з часом виникнуть більш серйозні проблеми.
Засмічені фільтри
Як згадувалося раніше, невеликі дизельні двигуни покладаються на правильну суміш палива і повітря, щоб створити оптимальне згоряння і змусити автомобіль працювати найкращим чином. Для цього двигун покладається на повітряний фільтр, який видаляє будь-які небажані забруднюючі речовини з кисню, що надходить, так що в процес згоряння надходить тільки чисте повітря. Згодом фільтр забруднюється і стає неефективним у забезпеченні проходження чистого, чистого повітря.
Також є проблема з паливним фільтром, який з часом засмічується з тієї ж причини. Забруднення можуть накопичуватися, вимагаючи заміни, щоб запобігти надходженню недостатньої кількості палива в двигун і призвести до недостатнього згоряння.