Багато автолюбителів стикалися з явищем, коли з глушника періодично вилітають краплі рідини.
Власник мережного автосервісу розповів в інтерв’ю порталу ampercar.com, чим небезпечна вода, що капає з глушника.
Як правило, краплі, що викидаються з вихлопної труби, є звичайною водою. Вона утворюється у процесі згоряння палива у двигуні. Бензин та дизельне паливо, що складаються з вуглеводнів, при горінні трансформуються у воду та вуглекислий газ.
Цікаво, що у деяких випадках концентрація води у вихлопних газах може досягати 5%. Як тільки ця вода конденсується, вона перетворюється на рідину. На автомобілях із потужними двигунами, особливо при різкому прискоренні, можна помітити потужні струмені води, що викидаються із вихлопної труби.
Це відбувається тому, що потужний двигун виробляє більше H2O, що накопичується в глушнику. При стрімкому старті автомобіля задні колеса “присідають”, і з вихлопної труби виливається вода, що скупчилася.
Хоча на перший погляд вода у вихлопних газах може здатися цілком природним побічним продуктом згоряння палива, проте важливо враховувати, що вуглекислий газ, оксиди азоту та сірки, розчиняючись у воді, утворю.nm кислоту. Ці агресивні речовини роблять рідину, що постійно присутня в глушнику, потенційно небезпечною для авто.
Хоча вихлопна система зазвичай виготовляється з нержавіючої сталі, яка, здавалося б, має бути надійно захищена від корозії, згодом навіть такий метал все одно зазнає агресивного впливу кислот. Особливо це помітно на старих автомобілях, де корозія в глушнику стає звичайним явищем. При ремонті недосвідчені власники, прагнучи заощадити, часто вибирають дешеві деталі замість високоякісних нержавіючих елементів, що лише посилює проблему.
Щоб уникнути подібних неприємностей, краще не нехтувати водою, що капає, з вихлопної труби і самостійно просвердлити спеціальний отвір у глушнику для зливу конденсату або звернутися в автосервіс з проханням зробити це.