Дослідження виявило кілька двигунів, які часто призводять до дорогих ремонтів через свою ненадійність. Незважаючи на старання автовиробників у розробці та тестуванні, іноді на ринок потрапляють моделі з дефектами.
Двигун 1.2 PureTech від Citroen, Opel та Peugeot мав ремінь ГРМ, який працював у масляній ванні. Це спричиняло швидкий знос ременя та засмічення масляного насоса, що могло призвести до заклинювання двигуна.
Двигун 1.6 THP від BMW, Citroen, Mini та Peugeot мав проблему з швидким зносом ланцюга ГРМ навіть при невеликому пробігу. Це призводило до збоїв у роботі двигуна і потребувало частих замін масла та регулярних перевірок.
Двигун 1.8 TFSI від Volkswagen часто страждав від швидкого утворення нагару на поршнях і клапанах, що викликало втрату потужності та збільшену витрату масла. Модель 1.8 1ZZ-FE від Toyota мала схильність до перегріву та підвищеної витрати масла, що могло призвести до заклинювання двигуна, особливо в авто, випущених до 2005 року.
Серед дизельних двигунів 2.0 TDI від Volkswagen, Mitsubishi та Dodge часто мав проблеми з форсунками впорскування пального та витоками охолоджуючої рідини. Двигун 2.0 D N47 від BMW був відомий через проблеми з ланцюгом ГРМ і тріщинами на впускних колекторах.
Двигун 2.0 D від Subaru мав проблеми зі зчепленням і двомасовим маховиком. У 2.0 TDCi від Ford та Jaguar часто зношувався насос високого тиску і двомасовий маховик, що призводило до дорогого ремонту.