89% коштів, які росіяни витрачають на покупку нових автомобілів, йдуть до Китаю, заявив віцепрезидент з продажу та маркетингу АвтоВАЗу Дмитро Костромін.
Про це повідомляє Економічна правда, передає Курс.
За його словами, в АвтоВАЗу менше ресурсів, ніж у виробників з Китаю, оскільки там субсидується весь бізнес та експорт. Водночас у Росії досі не розуміють весь обсяг підтримки, який є у китайських автомобільних компаній, оскільки він частково засекречений.
Зазначається, що в 2024 році росіяни куплять близько 900 тис китайських автомобілів. При цьому виторг дилерів від продажу нових машин з КНР в Росії за підсумками січня-липня склав 1,7 трлн руб.
До кінця 2022 року на російському автомобільному ринку залишилося лише 14 брендів, одинадцять з яких — китайські. На цьому фоні експорт китайських авто до Росії за підсумками 2023 року зріс більш ніж у сім разів до 11,5 млрд дол.