Навколо дизельних дизельні двигунів дуже довгий час з’являлися різного роду міфи і стереотипи. Сучасні технології роблять багато з них не просто неактуальними, а й просто смішними.
Видання SlashGear наводить десять таких хибних думок, про які час забути.
Міф 1: Дизельні двигуни дорожчі в обслуговуванні
Дизельні двигуни дійсно коштують набагато дорожче за бензинові, але обслуговувати їх потрібно на порядок рідше. При цьому такі мотори, як правило, мають більший ресурс.
Міф 2: Дизельні двигуни галасливі та забруднюючі
Сьогодні технології дозволяють скоротити до мінімуму кількість шкідливих викидів від роботи дизельного двигуна. З 2007 року виробників зобов’язали комплектувати такі авто спеціальними сажовими фільтрами, які вловлюють до 99% забруднюючих речовин.
Міф 3: Дизельне паливо складно знайти
Так, дизельне паливо менш поширене порівняно з бензином, але дефіциту його практично не спостерігається. Практично на кожній АЗС є відповідна колонка.
Міф 4: Дизельні двигуни менш потужні
Високий крутний момент є однією з ключових переваг дизельних автомобілів. Саме тому часто такі мотори ставлять саме на вантажівки.
Міф 5: Ford володіє Cummins
На Заході часто сперечаються про те, що найбільший виробник дизельних двигунів Cummins належить американському автовиробнику Ford. Насправді компанія володіла лише 10,8% акцій Cummins і тільки в період з 1990 по 1997 рік.
Міф 6: Дизельні двигуни складно запускати взимку
Так, бензинове паливо має вищий ступінь детонації, завдяки чому відповідний двигун легко запускається в мороз, проте сучасні дизельні двигуни також оснащуються спеціальними підігрівачами моторного блоку, що спрощує запуск у холодну погоду.
Міф 7: Isuzu виробляє двигуни Duramax
Раніше це дійсно було так, але з 2022 року компанія DMAX Ltd., що виробляє дизельні мотори Duramax, була продана Isuzu концерну General Motors.
Міф 8: Дизельні двигуни можна заправляти рослинною олією
До складу біодизеля дійсно може входити рослинна олія, але заправляти чистою олією паливний бак дизельного авто категорично не рекомендується. Це знижує термін служби мотора і негативно впливає на екологію.
Міф 9: Дизельні двигуни погано працюють на великих висотах
Вважається, що в горах дизель дуже погано працює через розряджене повітря, але сучасні моделі використовують турбонагнітач, який компенсує цей недолік.
Міф 10: Залишати дизельний двигун на холостому ходу – нормально
Сьогодні в розвинених країнах довго прогрівати дизельний двигун або просто кидати машину на холостому ходу – моветон. Незважаючи на те, що кількість шкідливих викидів з роками зведено до мінімуму, це, як і раніше, найшкідливіший для навколишнього середовища вид автомобілів.