U-News » Здоров'я » Вчені виявили нову шкоду алкоголю для головного мозку
Всі новини

Вчені виявили нову шкоду алкоголю для головного мозку

Вчені виявили нову шкоду, що наноситься алкоголем головному мозку. Запускаються запальні процеси, відбуваються незворотні зміни.

При неконтрольованому використанні слабких і міцних напоїв розвивається дегенерація, причому вона триває протягом шести тижнів після відмови від спиртного.

Нове дослідження на цю тему провела міжнародна група вчених за участю фахівців з Центрального інституту психічного здоров’я в Мангеймі.

В ході роботи вчені встановили, що в Німеччині лише 3% чоловіків і жінок повністю утримуються від шкідливої звички. Спостереження проводилися за 91 пацієнтом, всі вони мають стійку алкогольну залежність.

Також до дослідів залучили 36 осіб, у яких її не спостерігалося.

В ході експерименту фахівці проводили МРТ. Виявлено зміну мікроструктури білої речовини мозку, причому цей процес активізувався в ході абстинентного синдрому.

Вчені зробили висновок, що зловживання спиртними напоями вражає орган і вкрай негативно позначається на стані здоров’я.


Читають Коментують
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
28 020
Який хліб підвищує цукор, а який — ні: вибір фахівців
17 332
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
16 857
Найдорожче полювання в історії: чим насправді виявився загадковий об'єкт, який Пентагон збив ракетою за пів мільйона доларів
14 487
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
14 302
Названо зовнішні симптоми небезпечно високого рівня холестерину
13 723
Лікарі розповіли, від яких продуктів слід відмовитись при високому холестерині
12 035
Як прожити довше: названо “правильне поєднання” фруктів і овочів для довголіття
11 761
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
11 663
Медики з'ясували, люди з якою групою крові більш схильні до алкоголізму
11 217
Абсурд пробив чергове дно: у РФ зліпили дитячий атракціон «Орєшнік» і миттєво зганьбилися
10 886
Науковці виявили несподіваний вплив кави на печінку
10 813
Олег Винник осоромився новою витівкою: зірка загавкав посеред вулиці в Празі
10 159
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
1
Нова заява Мерца: що німецький канцлер сказав про Україну
0
Секрет королеви подіуму: Жизель Бундхен показала ідеальні ноги у сукні з максимально високим розрізом
0
"Вийшов з ладу": Тарас Тополя після розлучення відмовився від серйозних стосунків і назвав причину
0
Потап терміново звернувся до фанатів: шахраї від його імені просять гроші
0
Зупиніться, поки не пізно: лікарка назвала трендові дієти, які руйнують жіночий організм ізсередини
0
Забудьте про довге прибирання: правило однієї хвилини запобігає безладу в домі
0
Тріскаються плоди і жовтіє листя: ця помилка повільно руйнує врожай помідорів
0
Шість знаків Зодіаку здійснять усі свої найзаповітніші мрії до кінця червня
0
Жодних делікатесів: що додавала у свою ранкову тарілку королева Британії Єлизавета II
0
Сусіди скаржаться на гавкіт собаки: коли власник може отримати штраф
0
Камалія знову в лікарні: співачка повідомила про погіршення стану
0
Що посадити біля троянд: рослини, які захищають від шкідників і бур’янів
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...