Телеведуча та блогерка Маша Єфросиніна любить ділитися зі своєю аудиторією як інтимним, так і стратегічними бізнес-планами.
На цей раз ведуча оголосила про закриття свого бренду домашнього одягу Mashsh.
Mashsh існував з 2019 року. Тож після п’яти років роботи вона разом із партнеркою Ксаною прийняла непросте рішення.
Єфросиніна та її партнерка вкладали у нього не лише гроші, а й душу. Але через брак ресурсів бізнес довелося закрити:
Єфросиніна не планує зупинятися. Вона вирішила сфокусуватися на інших напрямках:
Цього року я концентруватимуся на розвитку свого YouTube-каналу, заходах для жінок, роботі "Фонду Маша" та в громадському секторі, бо бачу в цьому нагальну потребу для себе і для вас.
Закриття бізнесу стало неприємною сторінкою, але телеведуча сприймає це як можливість рухатися вперед.