U-News » Здоров'я » Перераховано прості продукти, які здатні «омолодити» серце
Всі новини

Перераховано прості продукти, які здатні «омолодити» серце

По ряду причин серце людини зношується швидше, через що вік органу виявляється вище, ніж повинен бути. При цьому зупинити процес старіння можна. Згідно з дослідженням Університету Еморі знизити ризик смерті від серцевого нападу на 50% і «омолодити» орган допоможуть прості продукти, які потрібно додати в свій раціон.

Одним з перших помічників у боротьбі за здорове серце медики називають шоколад. При цьому не має значення його форма: гарячий напій це або плитка, але обов’язково вміст не менше 70% какао. Як показують результати дев’ятирічного дослідження, опублікованого в журналі Circulation Heart Failure, у жінок, які їли одну-дві порції високоякісного шоколаду в тиждень, ризик розвитку серцевої недостатності був нижче на 32 %. При цьому у чоловіків при наявності шоколаду в раціоні знижується ризик інсульту на 17%. Дослідники пов’язують таку благотворну дію продукту з містяться в ньому поліфенолами і флаванолами, протизапальними сполуками.

Ще один знайомий всім продукт, який «омолоджує» серце, – це томат, повідомляє MSN Lifestyle. Як стверджують дослідники, помідори особливо багаті лікопіном-антиоксидантом, який знижує ризик серцево-судинних захворювань, пошкоджень шкіри і деяких видів раку. Відзначається, що вміст лікопіну в продукті збільшується після термальної обробки. Більш здоровим варіантом звичних помідорів вважаються помідори чері і виноград.

Волоські горіхи повні антиоксидантами і жирними кислотами омега-3, які значно знижують ризик серцевих захворювань. Так, вживання всього однієї жменьки в день зменшує ризик на 40%. Вчені підкреслюють, що максимум користі міститься в горіховій олії. Також покращують роботу серця мигдаль і арахіс. Причому останній рекомендується їсти з червоною шкіркою, тому що саме в ній і сконцентровані необхідні серцю корисні речовини.

Старий пророслий часник, на думку вчених, має навіть більшу антиоксидантну активність для здоров’я серця, ніж свіжий продукт. Також антиоксидантами багаті такі ягоди, як полуниця, чорниця і малина. Ці продукти допомагають захистити серце від пошкодження вільними радикалами.


Ячмінь не найпопулярніша сьогодні крупа, однак, це вона залишається однією з найбільш корисних для серця. Клітковина в зерні “допомагає витягувати і видаляти холестерин, який пов’язаний з серцевими захворюваннями”, заявила в Національний представник Академії харчування і дієтології Джессіка Крендалл з Денвера.

Ризик гіпертонії на 6% знижує щоденне вживання класичного йогурту. Також захищають серця від стрімкого старіння стручки сої-едамаме, чай ройбуш, насіння льону, солодка картопля, варений арахіс, дикий лосось, авокадо, Кале, цільнозернові продукти, камут, імбир і вівсяні пластівці.


Читають Коментують
Названі найгірші чоловіки за знаком зодіаку: життя з ними буде складним
59 498
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
27 315
Він був ошелешений: дівчина за допомогою купальника оригінально розіграла коханого
17 168
Побачили померлих уві сні: психологи розкрили, що це означає насправді
11 655
Лікарі розповіли, від яких продуктів слід відмовитись при високому холестерині
11 558
«Заливайте в баки "Орєшнік"»: у Криму зник бензин, окупанти панікують, а мережа вибухнула мемами
11 515
Кардіологи назвали симптоми тихого інфаркту
11 499
Названий ідеальний овоч для захисту від смертельних порушень серця
11 425
Онколог назвала симптоми раку в області голови та шиї, які люди часто ігнорують
11 172
Науковці виявили несподіваний вплив кави на печінку
10 353
Абсурд пробив чергове дно: у РФ зліпили дитячий атракціон «Орєшнік» і миттєво зганьбилися
10 136
Кардіологи назвали явні ознаки смерті, що наближається
9 972
Медики назвали популярні продукти, які небезпечні для серця
9 648
Стало відомо, на яких умовах Європа готова замирити Україну з Росією
0
Камалія опинилася у кареті "швидкої" й назвала причини погіршення здоров’я
0
Саме вони найчастіше знаходять справжнє кохання: рейтинг знаків Зодіаку
0
"Лицемірка": Єфросиніна оригінально прокоментувала зустріч з Поляковою після скандалу
0
Жінка вийшла заміж за незнайомця заради розваги: через 27 років вона розповіла про наслідки
0
Названо ознаки, які можуть вказувати на наближення удачі: на що радять звернути увагу
0
Могилевська випадково засвітила чоловіка на відео та показала сюрприз для нього
0
Зірка "МастерШефа" Мартиновська різко відреагувала на критику її нової зовнішності: фото до та після
0
Довге бадилля у картоплі: добре це чи погано і навіщо раніше його притоптували
0
Як безпечно та ефективно позбутися плісняви на стінах і стелі в квартирі
0
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
0
Мережа палає: Лесю Нікітюк неочікувано атакували в коментарях, але відповідь зірки була нищівною
0
Вимивають увесь пісок та солі: 3 копійчані трав'яні напої, які врятують ваші нирки від каміння
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...