U-News » Здоров'я » Як кава може впливати на роботу печінки
Всі новини

Як кава може впливати на роботу печінки

Кава може знизити ризик смерті від цирозу печінки на 49%. Також напій позитивно впливає на роботу нирок і серця.

Як розповів Еxpress, вплив кофеїну на печінку був досліджений командою Університету Саутгемптона (Великобританія). За підрахунками вчених, щорічно хвороби цього органа забирають життя близько двох мільйонів осіб.

Щоб з’ясувати, як кава може впливати на роботу печінки, фахівці протягом десяти років спостерігали за пацієнтами, які мають ті чи інші проблеми з печінкою. Серед них були 384 тисячі осіб, що п’ють каву, і 109 тисяч осіб, які каву не п’ють.

Під час свого дослідження команда з’ясувала, що люди, які випивали в середньому від трьох до чотирьох чашок кави на день, мали на 21 відсоток нижчий ризик розвитку хронічного захворювання печінки порівняно з контрольною групою.

Також у любителів кави на 49 відсотків був нижчий ризик смерті від хронічного захворювання печінки і на 35% вони рідше страждали від «жирної печінки».

До того ж, учені підкреслили, що не мало значення, яку саме каву пили досліджувані — без кофеїну, розчинну або натуральну мелену каву. Ефект був однаково позитивним.

Олівер Кеннеді, провідний автор дослідження, зауважив: «Загалом кава здається корисною для багатьох показників здоров’я. Це стосується не тільки хронічних захворювань печінки, а й інших захворювань, таких як хронічна хвороба нирок і деякі види раку».

У той же час медики зазначили, що покладатися лише на каву у боротьбі за здорову печінку не варто. Необхідно стежити за масою тіла, дотримуватися принципів здорового харчування, займатися спортом, регулярно відвідувати лікарів, а також не зловживати алкоголем і тютюном.

Печінка — один із найважливіших внутрішніх органів людини, залоза, що виконує понад 500 життєво важливих функцій. Орган контролює більшість хімічних речовин у крові та виробляє жовч, яка допомагає виводити шлаки, розщеплювати жири в тонкому кишківнику при травленні.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
32 372
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
19 040
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
17 068
Знижує тиск і вагу: названо дешевий продукт, який потрібно вживати щодня
16 587
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 305
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
10 399
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 174
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
9 789
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 737
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 800
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 222
Ці ознаки інсульту можуть попередити про загрозу життю: ніколи не ігноруйте їх
8 109
Чи можна вмиватися господарським милом: дерматолог розвінчала популярний міф
7 098
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
У блискучій сукні з оголеною спиною і на шпильках: Тіна Кароль анонсувала новий концерт
0
Настя Каменських знову вийде заміж за Потапа: співачка заінтригувала заявою
0
Не боги, а прибульці: колишній перекладач Ватикану дав скандальне тлумачення Біблії
0
З 18 серпня життя піде в плюс: ці 3 знаки зодіаку отримають довгоочікувані новини
0
K-pop-блогерка померла під час прямого ефіру після хвилі критики з боку фанатів
0
«Я лоханулась»: Оля Полякова відверто розсекретила, із чим залишиться у разі розлучення
0
Як обрати солодкий кавун: не варто покладатися лише на звук
0
Перед тим як викинути стару флешку, обов’язково зробіть це
0
Напої проти високого цукру: 6 чаїв, які регулюють рівень глюкози
0
Бред Пітт зірвався після семи років тверезості: актор знову взявся за чарку
0
З 18 років – під контролем: чому вимірювання тиску в юності може врятувати від інсульту
0
Три знаки зодіаку, які сьогодні можуть визначати майбутнє
0
Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...

Колишній застряг у голові: як пережити розставання, яке болить навіть через багато років

Час не завжди лікує, іноді навіть через десятиліття людина ...

Коли самого кохання замало: 20 головних викликів у стосунках із великою різницею у віці

Кохання часто вважають наймогутнішою силою, здатною ...