U-News » Здоров'я » Названий корисний продукт, який сприяє швидкому розвитку деменції
Всі новини

Названий корисний продукт, який сприяє швидкому розвитку деменції

Цей популярний продукт корисний для здоров’я. У ньому багато омега-3, речовини, яка відіграє важливу роль у розвитку і роботі мозку.

Однак якщо його неправильно приготувати, то він посприяє швидкому розвитку деменції, пише Daily Express.

Незважаючи на дослідження, вчені не можуть переламати ситуацію з кризою захворюваності деменцією. Але на щастя, нам доступно безліч профілактичних заходів. Дослідники кажуть, що один широко поширений у Великобританії продукт може сприяти погіршенню роботи мозку.

Пов’язане з деменцією навантаження рік від року збільшується, що тягне за собою серйозні наслідки для людей, а також економічної та соціальної сфери. Органи охорони здоров’я намагаються взяти захворювання під контроль, а дослідження підкреслюють ключову роль дієти в збереженні когнітивного здоров’я. Деякі продукти, наприклад, краще виключити з раціону заради правильного функціонування мозку. В одному дослідженні вчені прийшли до висновку, що запечені боби можуть сприяти швидкому погіршенню роботи мозку, готуючи тим самим грунт для деменції.

Деменція посилює захоплення на літніх людей по всьому світу, несучи з собою важкий емоційний і економічний тягар.

За словами дослідників, такі показники пояснюються старінням населення, адже більшість сьогодні живе довше 70 років.

Це захворювання впливає як на самих літніх, так і на їх родичів, оскільки пацієнти позбавляються незалежності.

Однак під час пандемії роботи в області лікування деменції сильно постраждали, оскільки багато клінічних досліджень були вимушено зупинені.

Але деякі ранні дослідження попереджають, — перероблені продукти, наприклад, запечені боби, можуть сприяти погіршенню когнітивних функцій.

Згідно з однією роботою, дієта, багата червоним м’ясом, м’ясними продуктами, запеченими бобами і смаженою їжею пов’язана із запаленням і більш швидким погіршенням мислення: мова йде про період, що перевищує десять років.

Результати, опубліковані в журналі “Клінічна нутриціологія” (Clinical Nutrition), показують, що споживання запечених бобів пов’язане зі споживанням інших смажених продуктів.

“Запечені боби часто виступають частиною англійського сніданку поряд з м’ясопродуктами, в тому числі беконом і іншою смаженою їжею — – пишуть дослідники.

Що стосується зв’язку між запеченими бобами та іншими групами продуктів, найвищий показник у смаженої їжі-0,16; крім того, виявлена кореляція з м’ясопродуктами — 0,1, солодкими напоями 0,1 і спеціями 0,13.

Отже, зв’язок між частим споживанням бобів і високим показником запальної оцінки дієти не можна узагальнювати, проте схоже, що вона пояснюється конкретними харчовими звичками учасників дослідження».

Важливо відзначити, що в дослідженні підкреслювали кореляцію між споживанням запечених бобів і іншої смаженої їжі, так що встановити тут причинно-наслідковий зв’язок не можна.

Дослідження впливу смажених продуктів показує, що вони викликають запалення в мозку, а це завдає шкоди кровоносних судинах, що ведуть до життєво важливого органу.

Крім того, смажена їжа виділяє окислювальні глікотоксини, які і сприяють погіршенню стану мозку.

Ці результати різко контрастують з даними про те, що споживання бобів може зміцнити розумові здібності.

Говорячи в цілому, боби-хороше джерело жирних кислот омега-3, які відіграють найважливішу роль у розвитку і функціонуванні мозку.

Однак у запечених бобів є певні слабкі сторони: додані цукру і сіль, харчові добавки і забруднення бісфенолом а через етикеток на банках.

Дослідники пояснюють, що переробленими можна назвати ті продукти, які піддаються навмисним змінам перед тим, як ми зможемо їх з’їсти. Йдеться, наприклад, про консервування.

Дослідження, опубліковане в журналі “Мозок, поведінка та імунітет” ( Brain Behaviour and Immunity), підкреслює небезпеку перероблених продуктів для мозку: всього за чотири тижні вони викликають запалення в мозку.

«Ці результати показують, що споживання переробленої їжі може надавати значні і різкі порушення пам’яті — а в разі літніх людей швидке погіршення пам’яті з більшою ймовірністю переросте в нейродегенаративне захворювання, наприклад, хвороба Альцгеймера, – говорить головний автор роботи Рут Берріентос (Ruth Barrientos) з Університету досліджень поведінкової медицини Університету штату Огайо.

Однак знаючи про це, ми, ймовірно, зможемо обмежити кількість перероблених продуктів у своєму раціоні і збільшити споживання їжі багатої жирними кислотами омега-3, щоб запобігти або уповільнити процес».


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
31 423
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
18 571
Знижує тиск і вагу: названо дешевий продукт, який потрібно вживати щодня
15 990
Ніхто й не підозрював: дрібна деталь оголила сімейну таємницю людей, які вважали себе просто колегами
13 177
Рятівники серцево-судинної системи: 5 овочів, які знижують рівень поганого холестерину
11 691
Цироз може маскуватися під втому: 4 симптоми, які ви точно пропускаєте
9 868
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 253
Названо небезпечні ознаки захворювання серця: їх часто ігнорують
9 046
Концерт Вєрки Сердючки в Одесі спричинив скандал у мережі: думки українців розділилися
8 777
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 596
Вчені розповіли, які фрукти та овочі можуть захистити від діабету
8 064
Ці ознаки інсульту можуть попередити про загрозу життю: ніколи не ігноруйте їх
7 865
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
7 810
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Диво на добу: як приїзд Путіна в Красноярськ «збив» ціни на бензин удвічі
0
Не «кохана» і не «королева»: як Чарльз називає Каміллу наодинці
0
"Мисливець на алігаторів": Дружина MONATIK засвітила півторарічного сина та здивувала його розвагами
0
Чи не найкраща звичка: чи можна вживати солодке на голодний шлунок
0
Подарунок може принести сльози та сварки: які речі не радять дарувати коханим
0
Ірина Білик у леопардових штанях вмостилася на колінах у Павла Зіброва: "Було гаряче"
0
Даша Квіткова зробила болісне зізнання про зраду: "В мене ніби вибили землю з-під ніг"
0
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
0
Таємний "син" і діти від різних жінок: що відомо про нащадків Пономарьова та його нове кохання
0
Від світового тріумфу до трагічного фіналу: історія Вітні Гʼюстон, яку знищила залежність
0
«Не впізнаю себе»: Санта Дімопулос покарала чесне фото після того, як погладшала
0
Блогерка зламала ногу через трендові штани: що сталось і як не повторити її помилку
0
Колишній застряг у голові: як пережити розставання, яке болить навіть через багато років

Час не завжди лікує, іноді навіть через десятиліття людина ...

Коли самого кохання замало: 20 головних викликів у стосунках із великою різницею у віці

Кохання часто вважають наймогутнішою силою, здатною ...

Астрологиня назвала жінок зодіаку, про яких кажуть, що вони - справжні королеви

У дитинстві кожна дівчинка мріє стати принцесою, і майже ...