U-News » Здоров'я » Названий ідеальний продукт для збереження стрункості після 50 років
Всі новини

Названий ідеальний продукт для збереження стрункості після 50 років

Цільнозернова вівсянка та інші види цільних зерен обов’язково повинні бути присутніми в раціоні людей віком після 50 років, вважають науковці.

Згідно з результатами дослідження, яке нещодавно було опубліковано виданням Journal of Nutrition, цільнозерновий овес є ідеальним продуктом для збереження стрункості після 50 років. Також вчені рекомендують вживати з цією метою інші цільнозернові крупи – особливо жінкам.

«У віці за п’ятдесят цільне зерно ідеально підходить для збереження здорової ваги, боротьби із зайвими кілограмами», – цитує дослідників Journal of Nutrition,

Автори роботи, фахівці Університету Тафтса, проаналізували дані більш ніж 3000 осіб, щоб з’ясувати, як впливало на їхній організм споживання цілісних зерен (вівса, бурого рису та інших), а також очищених рафінованих зерен (макарони, хліб їх білої муки). Вживання цих продуктів було співвіднесено з такими параметрами як розмір талії, цифри кров’яного тиску, рівень цукру в крові, рівень тригліцеридів і холестерину в крові.

Дані показали, що більш низьке споживання продуктів з рафінованих зерен асоціюється з меншою схильністю до випробуваних негативних змін вищеназваних параметрів з віком. Іншими словами, учасники дослідження, стаючи старшими, краще зберігали талію та здоровий артеріальний тиск, уникали підвищення холестерину, якщо їли менше продуктів із перероблених подрібнених зерен та борошна та більше – різноманітного цільного зерна.

«Результати свідчать, що вживання цільного зерна у складі здорового раціону ефективно допомагає зберігати стрункість і не повніти в міру старіння, а також підтримувати близькі до норми рівні цукру в крові та кров’яного тиску. У результаті це дає виражений ефект профілактики серцевих захворювань», – констатували експерти.

За їх словами, на відміну від оброблених, очищених зерен, цілісні зерна містять клітковину, яка надовго зберігає почуття ситості, а також антиоксиданти, магній, калій, що позитивно впливають на стан кровоносних судин та артеріальний тиск. Вчені радять вживати дві-три порції цільнозернових продуктів на день. Одна порція – це приблизно один шматок цільнозернового хліба, півчарки зерен.


Читають Коментують
Названі найгірші чоловіки за знаком зодіаку: життя з ними буде складним
59 499
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
27 318
Він був ошелешений: дівчина за допомогою купальника оригінально розіграла коханого
17 173
Побачили померлих уві сні: психологи розкрили, що це означає насправді
11 661
Лікарі розповіли, від яких продуктів слід відмовитись при високому холестерині
11 559
«Заливайте в баки "Орєшнік"»: у Криму зник бензин, окупанти панікують, а мережа вибухнула мемами
11 515
Кардіологи назвали симптоми тихого інфаркту
11 499
Названий ідеальний овоч для захисту від смертельних порушень серця
11 425
Онколог назвала симптоми раку в області голови та шиї, які люди часто ігнорують
11 173
Науковці виявили несподіваний вплив кави на печінку
10 353
Абсурд пробив чергове дно: у РФ зліпили дитячий атракціон «Орєшнік» і миттєво зганьбилися
10 140
Кардіологи назвали явні ознаки смерті, що наближається
9 973
Медики назвали популярні продукти, які небезпечні для серця
9 649
Стало відомо, на яких умовах Європа готова замирити Україну з Росією
0
Камалія опинилася у кареті "швидкої" й назвала причини погіршення здоров’я
0
Саме вони найчастіше знаходять справжнє кохання: рейтинг знаків Зодіаку
0
"Лицемірка": Єфросиніна оригінально прокоментувала зустріч з Поляковою після скандалу
0
Жінка вийшла заміж за незнайомця заради розваги: через 27 років вона розповіла про наслідки
0
Названо ознаки, які можуть вказувати на наближення удачі: на що радять звернути увагу
0
Могилевська випадково засвітила чоловіка на відео та показала сюрприз для нього
0
Зірка "МастерШефа" Мартиновська різко відреагувала на критику її нової зовнішності: фото до та після
0
Довге бадилля у картоплі: добре це чи погано і навіщо раніше його притоптували
0
Як безпечно та ефективно позбутися плісняви на стінах і стелі в квартирі
0
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
0
Мережа палає: Лесю Нікітюк неочікувано атакували в коментарях, але відповідь зірки була нищівною
0
Вимивають увесь пісок та солі: 3 копійчані трав'яні напої, які врятують ваші нирки від каміння
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...