U-News » Здоров'я » Буряковий сік виявився важливим помічником для серця та судин
Всі новини

Буряковий сік виявився важливим помічником для серця та судин

Буряковий сік здатний зменшити шкідливе запалення в кровоносних судинах, що підвищує ризик серцевого нападу, особливо у людей з ішемічними захворюваннями серця.

Цей напій підвищує рівень оксиду азоту, який регулює артеріальний тиск і має протизапальні властивості. Такого висновку дійшли вчені з Лондонського університету королеви Марії.

Група дослідників вивчила 114 здорових добровольців. Частина з них отримала вакцину проти черевного типу, щоб тимчасово посилити запалення у кровоносних судинах, а іншим дали крем, який спровокував появу невеликих пухирів на шкірі. Після цього учасники експерименту випивали 140 мл бурякового соку щоранку протягом тижня. Половина їх пила сік з високим вмістом нітратів, а інша – напій без нітратів, пише British Heart Foundation.

В результаті виявилося, що у тих, хто отримав вакцину і вживав сік з нітратами, був більш високий рівень оксиду азоту в крові, сечі і слині. Вони також мали нижчий рівень циркулюючих лейкоцитів, що свідчить про зменшення запального процесу. Крім того, буряковий сік допоміг відновити функцію ендотелію – клітин, що вистилають внутрішню частину всіх кровоносних судин. В іншій групі пухирі на шкірі загоїлися швидше також у тих, хто пив багатий нітратами буряковий сік. Кількість запальних лейкоцитів була нижчою вже за три дні.

Дослідники припускають, що підвищення рівня оксиду азоту після вживання багатого нітратами бурякового соку допомогло прискорити одужання добровольців. На їхню думку, такий напій може стати великим помічником для людей із ішемічною хворобою серця. Їх характерний стійкий запальний процес у кровоносних судинах через те, що рівень оксиду азоту знижується внаслідок хвороби.

“Запалення життєво важливе для захисту організму від травм та інфекцій. Однак у людей з ішемічною хворобою серця стійке запалення може погіршити обтурацію артерій, погіршивши їх стан та збільшивши ризик серцевого нападу. Наше дослідження показує, що щоденна склянка бурякового соку може бути одним із способів поповнення нашого раціону неорганічними нітратами, які допоможуть зупинити шкідливе запалення”, – сказав один із авторів дослідження доктор Асад Шаббір.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
33 295
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
29 588
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
18 212
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
18 172
Фейловий вихід до народу: Путін зустрівся з росіянами на порожній заправці
13 355
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 896
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
11 586
Лікарка назвала продукт, який не можна їсти після 40 років
11 250
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
11 233
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 819
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
10 363
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
9 025
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 626
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
NYT: європейці просять Трампа повернути діалог з РФ і вимагають місця за столом переговорів
0
«Ніби їй досі 20»: Ніколь Шерзінгер розпалила мережу спекотними кадрами в крихітному купальнику
0
Відверта зізнання Світлицької: чому її не покликала на весілля Наталка Денисенко
0
Найкраща сіль для консервації: беріть її і банки не порозриває
0
Безладу більше немає: метод трьох коробок, який повертає порядок у дім за 30 хвилин
0
«Сигнал від підсвідомості»: чому нам часто сниться падіння з висоти та про що насправді попереджає цей сон
0
Найнегативніші знаки зодіаку: можуть зіпсувати навіть найкращий день
0
«Секрет у простих речах»: 111-річна довгожителька вразила зізнанням, що насправді допомагає їй зберігати здоров'я
0
Прихована загроза в аптечці: чому безпечний вітамін може повністю нейтралізувати ваші ліки
0
Без змови та сумнівів: трьох експертів з харчування запитали про найкращий напій для гіпертоніків
0
Свідомий крок та особливий символ: Денисенко показала нове парне тату з чоловіком і розкрила його сенс
0
«Терпіти більше немає сил»: дружина В’ячеслава Гармаша звинуватила чоловіка у домашньому насильстві та йде до суду
0
Чи справді секс лікує від стресу: науковці дали остаточну відповідь

Секс справді може знизити рівень стресу, але заспокійливий ...

Психологи назвали вік, коли дитину вже можна залишати саму вдома

Психологи пояснили, що готовність дитини залишатися без ...

Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...