U-News » Здоров'я » Дослідження виявило користь від келиха вина для людей старше 40 років
Всі новини

Дослідження виявило користь від келиха вина для людей старше 40 років

Нове широкомасштабне дослідження виявило користь від регулярної порції вина у зрілому віці для профілактики серцевих захворювань, інсульту та діабету.

Автори дослідження (фахівці Медичної школи Вашингтонського університету) виявили користь від келиха вина для людей віком понад 40 років. Вчені дійшли висновку, що представникам молодих поколінь вживати алкоголь не слід через можливі ризики для здоров’я, – тоді як помірні дози вина в пору зрілості, навпаки, будуть доречними. Їхній вердикт:

«Молоді люди не повинні пити, але людям віком понад 40 років безпечно випивати щодня келих вина за своє здоров’я. Фактично це навіть може допомогти запобігти серцевим захворюванням, інсульту і діабету».

Старший автор проекту, професор Еммануела Гакіду, розповіла, що фахівцями аналізувався ризик вживання алкоголю у співвідношенні із 22 негативними наслідками для здоров’я, включаючи травми, серцево-судинні захворювання, рак. Дослідники змогли оцінити, скільки алкоголю може випити людина, перш ніж він зазнає надмірного ризику для свого здоров’я порівняно з тим, хто не вживає алкоголю.

Вони виявили, що в міру прожитих років кількість алкоголю, яку люди можуть дозволити собі без шкоди здоров’ю, підвищується. Якщо людина після 40 років обмежується невеликими порціями спиртного, ризик деяких станів, поширених у літньому віці, таких як ішемічна хвороба серця та діабет, і зовсім починає зменшуватися. На думку вчених, один келих вина або навіть два у зрілому віці можуть бути цілком корисними.

Що стосується осіб, молодших 40 років, то для чоловіків безпечною дозою алкоголю може вважатися зовсім невелика порція – лише дві чайні ложки вина на день (приблизно 10 мл). Жінки до 40 років можуть без побоювань за здоров’я дозволити собі дві столові ложки вина за день, заявили науковці.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
32 177
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
18 986
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
16 849
Знижує тиск і вагу: названо дешевий продукт, який потрібно вживати щодня
16 444
Рятівники серцево-судинної системи: 5 овочів, які знижують рівень поганого холестерину
11 963
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 145
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
10 263
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 082
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
9 687
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 628
Названо небезпечні ознаки захворювання серця: їх часто ігнорують
9 197
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 764
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 135
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
З 18 років – під контролем: чому вимірювання тиску в юності може врятувати від інсульту
0
Її не було на сцені 15 років: 48-річна Євгенія Власова повернулася та вразила шанувальників новим образом
0
«Преміальне казино»: як російські компанії замінили чесні виплати робітникам лотереєю
0
Солодкий обман: на що звертати увагу при купівлі вівсянки, щоб не нашкодити здоров'ю
0
Імпортозаміщення в кіно: у Петербурзі цілими днями показують стрічку про Колобка
0
Військовозобов'язаним за кордоном полегшили доступ до консульства – що змінилося
0
Лопес у 57 років виглядає на 30: співачка в спідньому показала ідеальний прес та бюст без ретуші
0
Справа не в голоді: несподівані причини, чому бурчить у животі, та коли це небезпечно
0
Новий гучний скандал: Олі Поляковій нагадали її неоднозначні слова про допомогу армії
0
Помилка при лихоманці: коли температуру треба збивати негайно, а коли краще зачекати
0
Ахтем Сеітаблаєв нарешті відверто розповів, чому за крок до весілля покинув молоду наречену
0
Зіпсують усю працю: які кришки категорично не можна купувати для консервації
0
Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...

Колишній застряг у голові: як пережити розставання, яке болить навіть через багато років

Час не завжди лікує, іноді навіть через десятиліття людина ...

Коли самого кохання замало: 20 головних викликів у стосунках із великою різницею у віці

Кохання часто вважають наймогутнішою силою, здатною ...