U-News » Здоров'я » Названий продукт, який запобігає діабету та серцевим захворюванням
Всі новини

Названий продукт, який запобігає діабету та серцевим захворюванням

Вживання шоколаду може ефективно знизити ризик розвитку діабету 2 типу та серцевих захворювань.

Важливо, що не кожен вид шоколаду має такий ефект.

Автори дослідження, опублікованого в British Journal of Nutrition, вказують, що щоденне споживання невеликої кількості шоколаду (особливо чорного шоколаду) може знизити ризик діабету та серцево-судинних захворювань.

Темний шоколад містить найбільше какао з усіх видів шоколаду, а це означає, що він також містить найбільше антиоксидантів, особливо флавоноїдів.

Це сполуки, які запобігають пошкодженню клітин.

Вважається, що антиоксиданти можуть принести користь серцево-судинним та метаболічним захворюванням.

Щоденна порція шоколаду знижує ризик розвитку діабету.

У ході дослідження було проаналізовано дані 1153 осіб віком від 18 до 69 років, які брали участь у дослідженні «Спостереження за ризиками серцево-судинних захворювань» у Люксембурзі.

Основна мета полягала в тому, щоб оцінити, чи споживання шоколаду пов'язане з резистентністю до інсуліну.

Група дослідників також досліджувала вплив шоколаду на функцію печінки (рівень ферментів печінки).

Аналізи вчених показали, що 81,8% учасників дослідження споживали загалом 24,8 г шоколаду щодня.

У людей, які їли його щодня, спостерігалася нижча резистентність до інсуліну та кращі показники ферментів печінки, ніж у тих, хто їв шоколад рідше.

Інші фактори, такі як вік, стать, спосіб життя, освіта або інші аспекти харчування не вплинули на результати дослідження.

Шоколад корисний для рівня холестерину і знижує ризик серцевого нападу, а його вплив на нервову систему часто покращує настрій.

Як наголошує фахівець, перелічені переваги вживання шоколаду можливі за умови його раціонального дозування.

"Шоколад рекомендується для помірного споживання і, безумовно, є смачним варіантом, щоб забезпечити наш організм порціями корисних інгредієнтів", - пояснює експерт із Кракова.

То чи є протипоказання до вживання шоколаду? Лікар Орзел попереджає, що шоколад є висококалорійним продуктом, може викликати алергічні реакції у чутливих людей, а в крайніх випадках його регулярне неконтрольоване вживання призводить до залежності.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
32 123
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
18 958
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
16 727
Знижує тиск і вагу: названо дешевий продукт, який потрібно вживати щодня
16 388
Рятівники серцево-судинної системи: 5 овочів, які знижують рівень поганого холестерину
11 935
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 032
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
10 162
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 032
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
9 620
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 583
Названо небезпечні ознаки захворювання серця: їх часто ігнорують
9 184
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 753
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 097
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Солодкий обман: на що звертати увагу при купівлі вівсянки, щоб не нашкодити здоров'ю
0
Імпортозаміщення в кіно: у Петербурзі цілими днями показують стрічку про Колобка
0
Військовозобов'язаним за кордоном полегшили доступ до консульства – що змінилося
0
Лопес у 57 років виглядає на 30: співачка в спідньому показала ідеальний прес та бюст без ретуші
0
Справа не в голоді: несподівані причини, чому бурчить у животі, та коли це небезпечно
0
Новий гучний скандал: Олі Поляковій нагадали її неоднозначні слова про допомогу армії
0
Помилка при лихоманці: коли температуру треба збивати негайно, а коли краще зачекати
0
Ахтем Сеітаблаєв нарешті відверто розповів, чому за крок до весілля покинув молоду наречену
0
Зіпсують усю працю: які кришки категорично не можна купувати для консервації
0
Навіщо розпилювати оцет біля вхідних дверей: цей лайфхак мало хто знає
0
Від сценічного освідчення до розлучення: нардеп та відома акторка оголосили про розірвання шлюбу
0
Зменшить цукор у крові та зменшить ризик розвитку деменції: користь булгуру
0
Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...

Колишній застряг у голові: як пережити розставання, яке болить навіть через багато років

Час не завжди лікує, іноді навіть через десятиліття людина ...

Коли самого кохання замало: 20 головних викликів у стосунках із великою різницею у віці

Кохання часто вважають наймогутнішою силою, здатною ...