U-News » Здоров'я » Лікарі назвали чотири напої, які найефективніші проти холестерину
Всі новини

Лікарі назвали чотири напої, які найефективніші проти холестерину

Вчені та медики дійшли висновку, що для зниження рівня холестерину в крові не обов’язково сидіти на спеціальних дієтах та відмовлятися від червоного м’яса, яєць та іншого.

Для гарного самопочуття та здоров’я потрібно зменшувати кількість ліпопротеїнів низької щільності, через які утворюються бляшки та підвищується ризик інсульту.

Ліпопротеїни ж високої щільності шкоди організму не завдають, і лікарі дізналися, як досягти потрібного балансу.

Щоб позбавитися поганого холестерину, необхідно в першу чергу прибрати з раціону солодкі газовані напої, користь яких вченим так і не вдалося виявити.

Натомість варто перейти на звичайну воду — найпростіший і найдешевший спосіб знизити кількість шкідливих ліпопротеїнів

Для любителів чаю та кави теж знайдеться здоровий лайфхак.

Лікарі рекомендують перейти на зелений чай, про корисні властивості якого вже давно відомо, пише Nutrition Journal.

Зелений чай не тільки знижує рівень поганого холестерину, але й покращує метаболізм, допомагає виводити зайву воду з організму та надає бадьорості краще за кофеїн.

А кавовим фанатам слід перейти на американо та еспресо, але якщо напій без молока не приносить радості, то вчені пропонують замінити його на соєве – так кількість ліпопротеїнів низької густини помітно знизиться.


Читають Коментують
Названі найгірші чоловіки за знаком зодіаку: життя з ними буде складним
59 725
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
27 454
Він був ошелешений: дівчина за допомогою купальника оригінально розіграла коханого
17 373
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
16 124
Лікарі розповіли, від яких продуктів слід відмовитись при високому холестерині
11 665
«Заливайте в баки "Орєшнік"»: у Криму зник бензин, окупанти панікують, а мережа вибухнула мемами
11 635
Кардіологи назвали симптоми тихого інфаркту
11 567
Названий ідеальний овоч для захисту від смертельних порушень серця
11 521
Онколог назвала симптоми раку в області голови та шиї, які люди часто ігнорують
11 259
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
11 248
Науковці виявили несподіваний вплив кави на печінку
10 445
Абсурд пробив чергове дно: у РФ зліпили дитячий атракціон «Орєшнік» і миттєво зганьбилися
10 296
Кардіологи назвали явні ознаки смерті, що наближається
10 123
Іво Бобул здивував різким схудненням: як зараз виглядає 72-річний артист
0
Найдорожче полювання в історії: чим насправді виявився загадковий об'єкт, який Пентагон збив ракетою за пів мільйона доларів
0
Ринок чи магазин: лікар назвав плюси та мінуси кожного місця продажу полуниці
0
Епоха «куль для боулінгу» минула: чому жінки масово позбуваються великих імплантів заради «грудей балерини»
0
Названо супер-насіння, яке омолоджує шкіру, чистить судини та заспокоює нерви
0
Власників собак можуть оштрафувати на пляжі: за що доведеться платити
0
Астрологиня назвала знаки зодіаку, які люблять вирощувати квіти
0
Українець розкрив правду про зарплати у Швеції: яку суму потрібно мати для комфортного життя
0
Українського актора впізнали за кермом таксі та злили в мережу
0
Ні слова про любов: Шерон Стоун розповіла про складні стосунки з мамою
0
Секрети гігантської цибулі: чим підживити грядки для рекордного врожаю
0
Аліна Гросу вперше показала обличчя сина: на кого схожий Марк-Габріель
0
64-річна зірка "Району Мелроуз" Локлір публічно зізналася у коханні новому бойфренду
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...