U-News » Здоров'я » Лікарі назвали корисний фрукт для серцево-судинної системи
Всі новини

Лікарі назвали корисний фрукт для серцево-судинної системи

Серцево-судинну систему можна значною мірою зміцнити лише за допомогою яблук — регулярне вживання цих фруктів, за словами вчених із Великобританії, може творити справжні дива.

Дослідники з Оксфордського університету розповіли: “Люди, які їдять яблука щодня, тим самим дуже помітно знижують ризик розвитку небезпечних серцево-судинних хвороб. Мікроелементи, якими багаті яблука, зокрема калій і залізо, не тільки зміцнюють серце, а й сприяють активізації імунної системи”.

Мета-аналіз існуючих досліджень, зроблений вченими, доводить високу користь яблук. “Дивно, але факт – люди, які систематично вживають яблука, на 12% рідше страждають від хвороб серця і судин. Це, загалом, справді дивно”, – кажуть вчені. Які відзначають, що червоні яблука особливо корисні при гіпертонічній хворобі.

А зелені створюють виражений терапевтичний ефект у разі анемії. Загалом не варто недооцінювати користь для організму, яку можуть приносити такі доступні фрукти, як яблука.

UA Novosti


Читають Коментують
Лікарі назвали ознаки, які свідчать про необхідність очистити печінку
31 045
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
28 232
5 фруктових соків, які змушують нирки працювати та знижують тиск
18 137
Який хліб підвищує цукор, а який — ні: вибір фахівців
17 532
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
17 199
Доказ подорожей у часі: дивна деталь на фото часів Другої світової спантеличила Мережу
15 776
Найдорожче полювання в історії: чим насправді виявився загадковий об'єкт, який Пентагон збив ракетою за пів мільйона доларів
15 087
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
14 658
Названо зовнішні симптоми небезпечно високого рівня холестерину
13 857
Лікарі розповіли, від яких продуктів слід відмовитись при високому холестерині
12 152
Як прожити довше: названо “правильне поєднання” фруктів і овочів для довголіття
11 844
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
11 787
Названі 4 продукти, які очищають організм і підвищують імунітет
11 512
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
1
Нова заява Мерца: що німецький канцлер сказав про Україну
0
Секрет королеви подіуму: Жизель Бундхен показала ідеальні ноги у сукні з максимально високим розрізом
0
"Вийшов з ладу": Тарас Тополя після розлучення відмовився від серйозних стосунків і назвав причину
0
Потап терміново звернувся до фанатів: шахраї від його імені просять гроші
0
Зупиніться, поки не пізно: лікарка назвала трендові дієти, які руйнують жіночий організм ізсередини
0
Забудьте про довге прибирання: правило однієї хвилини запобігає безладу в домі
0
Тріскаються плоди і жовтіє листя: ця помилка повільно руйнує врожай помідорів
0
Шість знаків Зодіаку здійснять усі свої найзаповітніші мрії до кінця червня
0
Жодних делікатесів: що додавала у свою ранкову тарілку королева Британії Єлизавета II
0
Сусіди скаржаться на гавкіт собаки: коли власник може отримати штраф
0
Камалія знову в лікарні: співачка повідомила про погіршення стану
0
Що посадити біля троянд: рослини, які захищають від шкідників і бур’янів
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...