Українські магазини одягу використовують низку хитрощів для того, щоб змусити покупців платити більше і робити необдумані покупки.
"Розпродаж", "Мінус 70%"
Найлегший спосіб залучити покупця – оголосити вигідну акцію, величезну знижку та розпродаж. Однак насправді часто вартість речей перед подібними акціями збільшують, а зі знижкою ціна трохи відрізняється від звичайної.
Крім того, часто продають ті речі, які з якоїсь причини залежалися на складах.
1+1=3
Ще один прийом, який змушує купувати більше - пропозиція про безкоштовний третій товар. Наприклад, при покупці двох пар шкарпеток третю вам пропонують безкоштовно.
Однак ціна на одну пару може бути значно вищою, ніж у сусідньому магазині. І ці три пари за ціною двох можуть коштувати стільки ж, скільки три пари шкарпеток без акції у сусідньому магазині.
Оманливі цінники
Маркетологи спеціально встановлюють ціни, які вводять покупця в оману. Замість 1000 грн річ можуть продавати за 999 грн, хоча різниця у вартості становить лише 1%, психологічно у покупця складається враження про значно нижчу вартість.
Важливо уважно дивитися на цінник і не піддаватися оманливим цифрам.
"Правильна" розкладка товару
Дорогий товар у магазинах розміщують ближче до виходу. Так, щоб значна частина покупців насамперед звертала увагу на ті речі, що коштують значно вище. Перед тим, як зробити вибір, пройдіться по всіх лавах.