Експерти надали корисні поради щодо правильного старту роботи автомобіля та закликали власників дизпаливних машин бути уважними.
Слід утриматися від негайного включення двигуна автомобіля після включення запалювання.
При включенні запалювання машина починає проходити процес активації після тривалої стоянки, під час якого електроніка сучасного авто проводить внутрішню діагностику.
Така діагностика включає перевірку технічних систем, збір даних про навколишнє середовище та кліматичні умови.
Важливо особливо за низьких температур повітря, оскільки правильне приготування паливної суміші залежить від цих даних.
Зазначається, що деякі водії не чекають завершення діагностики та одразу повертають ключ у положення “старт”. У такому випадку машина переходить до усереднених показників. Процес займання палива може протікати неідеально, що призводить до викидання недогорілого палива в каталізатор.
Хоча електронний блок управління пізніше скоригує програму, проте секунди некоректної роботи під час щоденних пусків можуть вплинути на ресурс каталізатора. Фахівці радять у морози перед пуском двигуна дати електроніці завершити процес підготовки.
Власникам авто на дизельному паливі слід проявляти ще більшу обережність. Після повороту ключа в замку запалювання, на приладовій панелі загорається жовта іконка у формі спіралі, що свідчить про початок роботи свічок розжарювання.
Ці пристрої мають електроспіраль, яка розігріває керамічний ізолятор свічки до червоного, а він, у свою чергу, гріє повітря в камерах. Під час горіння жовтої спіралі, відразу рушати з місця не рекомендується, оскільки автомобіль може не завестися.
Швидкий старт дизельного двигуна може призвести до неповного згоряння палива, нерівномірної роботи циліндрів та викидання недогорілого палива у фільтри, що може спричинити їх забруднення продуктами розпаду дизельного палива.