Тим, хто має на меті знайти на «вторинці» недорогий кросовер з двома педалями, варто звернути увагу на моделі з простим гідромеханічним автоматом.
Перший варіант – Ford Kuga другого покоління віком від 8 до 10 років. Оптимальною в його випадку буде версія з 2,5-літровим 150-сильним «атмосферником», який поєднується із класичним шестиступінчастим «автоматом» 6F35 від General Motors.
На другому місці розташувався Hyundai ix35 в 9-13-річному віці та з пробігом трохи більше 100 тис. кілометрів. Найкращою в цій моделі вважають бензинову версію з «автоматом» A6MF1, який навіть без «перебирання» зазвичай легко проїжджає понад 200 тис. кілометрів пробігу.
Замикає топ-3 Mazda CX-5 першої генерації. Це буде 10-12-річна машина з пробігом близько 200 тис. кілометрів. Тут краще вибрати авто з «молодшим» 2,0-літровим 150-сильним бензиновим мотором та класичним «автоматом» FW6A-EL/GW6A-EL від Mazda та Aisin.
Далі у списку – повнопривідний Nissan X-Trail другого покоління з 2,0-літровим дизельним двигуном потужністю 150 або 173 кінські сили. У парі з цим двигуном працює шестиступінчастий гідроавтомат Jatco JF613E, який при належному догляді розрахований на ресурс в 250-300 тис. кілометрів пробігу.
У Suzuki Grand Vitara третього покоління у віці 11-12 років надійні абсолютно всі автоматичні трансмісії – це і стара чотириступенева Aisin AW03-72LE і п’ятиступінчаста Aisin TB-50LS (A750F). Друга, за словами експертів, також встановлювалась на деякі Toyota Land Cruiser та дизельні Mitsubishi Pajero.
Замикає рейтинг дизельний Volkswagen Tiguan першого покоління. Зазвичай це авто у віці 11-12 років та з пробігом від 150 до 200 тис. кілометрів. Якщо не брати до уваги не надто надійні, за словами експертів, і дорогі в ремонті мотори, то шестиступінчастого «автомата» Aisin TF‑62SN (AQ450) за умови регулярної заміни оливи може вистачити і на 350 тис. кілометрів пробігу.